Welkom bij de site van.......

  
 Home - Gastenboek - Fotos - Members - Nieuws



Welkom op de site van Het Bankje !

Het Bankje is de hangplek voor alle lui die wel met alternative kunnen op schieten. Het Bankje is tevinden in Peelo.

Nu zul je wel denken wat er zo speciaal aan dit bankje is, nou eigenlijk nix. Het is een ordinair bankje wat is geplaats vlakbij het WinkelCentrum Peelo. En zit naast De Bekende Grote Beuk in Peelo.

Met een klein groepje zijn we begonnen en hebben wel wat vooruitgang geboekt. Ik zal ff vertellen hoe wij hier terecht zijn gekomen. Ik woon in een dichtbij liggende straat vlakbij het bankje, ik ben hier gaan zitten met Pascal. Toen wij daar zaten, kwamen we met het idee om hier een hangplek tevormen.
En al snel kwamen er meer en meer lui bij, in de vakantie stond er altijd wel een groep van 20 a 25 man, maar nu doordeweeks is het wat gedaalt naar 10 a 15 man. Maar het is er nog steeds wel gezellig.


Wat is er tedoen ?

Naja, is niet echt tezeggen. Tis eigenlijk gezellig om met elkaar samen tezijn en om wat teauwehoeren. Vooral in de avond is het zeker gezellig! Er zijn een aantal scooters en brommers. De leefdtijds groep ligt tussen de 13 en 20 jaar. Grotendeels zijn er 16jarige.

Wat tedoen bij slecht weer ?

Dat is geen moeilijke, dan verhuizen we met de hele bende naar het Tunneltje, wat 50meter verderop ligt.




       
Xtracy -  [email protected] 

  Last Update : 20-10-03

Hosted by www.Geocities.ws

1