[-->]

Nimeni on Aili Edith ja synnyin 3.7.1988. Siitä lähtien tähän päivään saakka olen asunut Munkkiniemessä Helsingissä. Täällä asui ennen myös mun kameli Fanni mutta se muutti pois toukokuussa, kauas täältä, Tapaninkylään. Onneksi se käy täällä kuitenkin aika usein. Sit mun toinenki ihQpejpe Ari asuu kaukana täältä, Malminkartanossa, mutta sekin käy täällä aika usein. Munkkiniemi on hyvä paikka asua ja oleskella.

Käyn koulua Helsingin suomalaisessa yhteiskoulussa joka sijaitsee Etelä-Haagassa. Tällä hetkellä olen lukion ekalla ja L4a-ryhmässä. Siellä on ihan kivaa vaikkakin vähän pelottavaa. Sykissä olen ollut 9-vuotiaasta lähtien. Kun/jos pääsen ylioppilaaksi muutaman vuoden kuluttua, haluaisin mennä Lundin yliopistoon Ruotsiin opiskelemaan esim. ruotsin kieltä, koska siellä päin voisin oppia puhumaan skånskaa ja ymmärtäisin varmaan sitten tanskaakin :D Tai sitten menen Suomessa kauppakorkeaan tai ammattikorkeaan tai yliopistoon ja opiskelen sihteeriksi tai opettajaksi. :) Nuo tulevaisuudensuunnitelmat on kyllä vähän auki ja tulevat varmaan muuttumaan vielä moneen kertaan.

Mulla on ollut harrastuksiakin, mm. tanssi, kuntosalilla käynti ja ratsastus, jota edelleenkin haluaisin harrastaa, mutta aika/raha/rahkeet/energia ei riitä. Nykyisin käyn munkkiniemeläisessä tätijumpassa äidin kanssa kahdesti viikossa ja Munkkiniemen seurakuntatalolla kerran viikossa seniori-isoskoulutuksessa. Siellä on tosi kivaa.
Käyn myös välillä elokuvissa ja teatterissa, mutta nykyisin paljon harvemmin kuin ennen. Telkkarista katson sunnuntaisin Gilmoren tytöt ja joskus muitakin ohjelmia, esim. dokumentteja.

Mä olen luonteeltani ihan iloinen. Mua ei kamalasti huolestuta mikään. Musta on kiva olla kivojen ihmisten (Fannin ja Arin) kanssa. Niiden kanssa mä puhun paljon ja joskus en ajattele mitä sanon ja aiheutan pahaa mieltä ja se ei ole musta kivaa :/ Mutta yleensä meillä on kyllä ihan kivaa.
Musta on kivaa käydä kaupungilla ja kahvilassa ja tulla nelosen ratikalla takas kotiin. Tykkään kyllä myös matkustella, vaikka en kyllä kovin usein sitä harrasta. Viimeksi olin matkalla syyslomalla, mentiin Fannin kanssa Roomaan. Se oli mun kaikista kivoin matka. :) Tykkään käydä myös Tallinnassa ja Ruotsissa.

Mulla on joitakin haaveita ja niistä suurin on että tulis nopeasti kesäloma. Kesälomalla mä olen aina iloinen koska on paljon aikaa eikä tarvitse tehdä melkeen mitään. Nyt on tosin kyllä enää kamalan vähän aikaa kesälomaan, koska on enää kaksi jaksoa jäljellä. Ennen kesälomaa on hiihtoloma ja se on tosi hyvä asia.

Mun kuvan näkee irc-galleriassa jossa mun nick on aili . Mä en ole pelkästään galleristi, vaan mulla on myös mIRC koneella ja käytän sitä joskus, mutta en ole nörtti eli en ole siellä kovin usein.
Hosted by www.Geocities.ws

1