FOTO ALBUM 2
Dit WAS onze geadopteerde Rat Harrie... ik vond Harrie altijd heel leuk.... maar ik mocht nooit bij de kooi van Harrie komen omdat hij me dan beet. Laats vond Harrie het nodig om zelf zijn kooi open te maken en door de kamer heen te rennen... en wij hadden het allemaal geen eens in de gaten!!(normaal laat me neus me niet in de steek hoor) Uit eindelijk (na veel gegil van mijn vrouwtje!!) hebben ze hem te pakken gekregen en is Harrie meteen weggebracht... Ik zal dan maar nooit ontsnappen he
Dit kleine witte mormeltje met die GROTE oren is Djabo het hondje van mijn papa hahaha! ik ben veeel mooier *smile*. Djabo is mijn "grootste" vriend!
Hahaha!! Dit is mijn vriendinnetje Sandy... mijn leukste spelletje wat ik altijd met haar doe is... heel hard op haar afrennen en grommen... en dan is die ouwe sok bang en rent dan heel hard haar mand in... maar volgens mij is ze helemaal niet zo bang voor me anders daagde ze me niet iedere keer weer uit!!
Dit is mijn grote nicht Joy... zij is ook net zo'n merk hond als ik ben ... door haar zijn mijn mupje en vrouwtje verliefd op mij geworden ... of zoiets... ik kan ook niet alles onthouden ik ben nog maar een baby
Hier ben ik met mijn nichtje Joy aan het spelen... Joy speelt vals en legt mij altijd plat op de grond en dan kan ik niks meer beginnen.... gemeen he want ik ben nog maar zo klein
Hihihi op deze foto was ik nog even groot als Sandy... toen durfde het kreng wel nog voor me te staan... nu roept ze altijd de hulp van Djabo in...Poeh alsof ik daar onder de indruk van ben.... euh soms wel ja (niemand zeggen he)
Meer Fotos van Boy klik hier
Hosted by www.Geocities.ws

1