Hier nog enkele foto's van onze Boy. Normaal schreef ik de tekst bij de foto's alsof het uit zijn "mond" kwam. Omdat ik deze foto's nu naar zijn overlijden pas plaats, vind ik het niet terecht om dit nu ook te doen daarom schrijf ik dit keer een stukje tekst erbij vanuit mijn mond.
Hier een foto van Boyke dat hij net 2 of 3 daagjes bij ons was, wat een poepie he vinden jullie niet!!
Dit vind ik persoonlijk 2 hele leuke foto's, omdat je daar het verschil van grootte zo goed op ziet
Boyke met zijn mama, je kunt wel zien dat hij helemaal gek van der was. Hier geeft hij haar een enorme kus!!
lief he
Hier 2 van de o zo weinige foto's van ons met onze "beerkie"
Hier had hij zijn tuigje al om omdat hij een halsband niet meer mocht dragen.
Hier is Boy met Ricky, als je de foto goed bekijkt zie je bij Boy een kaalgeschoren vierkantje op zijn hoofd... hier heeft hij net zijn ruggemerg punctie gehad....daarna had hij ook heel veel pijn!
Hosted by www.Geocities.ws

1