"Rijdende" foto's

Na afloop van de open dag moest de auto natuurlijk weer terug naar de trailer. Ik ging 'm natuurlijk niet duwen. Zo goed en zo kwaad als 't ging reed ik met een ietwat rommelig lopende motor zo'n 300 meter. Het waren de leukste 300 meter die ik tot nu toe in een auto gerden heb. Hieronder het bewijs. Met dank aan Auke voor het nemen en ter beschikking stellen van deze schitterende foto's.

Hosted by www.Geocities.ws

1