En aquesta pàgina web s'explica un petit comentari de les estacións de l'any amb fotos a color.
ESTIU: A l'estiu les temperatures pugen considerablement i molta gent
per no dir la majoria té vacances, per tan és una època de descans i per relaxar-se.
La gent acostuma a anar a la platja a bronzejar-se i remullar-se o a la montanya
per estar més fresc. La gent que li toca treballar ha d'aguantar insuportables
temperatures. És una estació plena de vida i diverció, per que el joven surt,
rebem la visita de "guiris" i els avis es relaxen amb llargs pasegos...en definitiva
es una estació calorosa i plena de diverció.

PRIMAVERA: És un mite dir que a la primavera la sang altera, però per una part té raó perquè a la primavera la gent s'enamora, a més és l'època de aparallament de molts animals, osigui que les hormones s'alteren. És una època en la que la olor a flors i el pol.len invaeixen els nostres carrers fent que molts gent tingui alèrgia, però alhora aquesta estació dóna un toc càlid després del llarg i fred hivern.
HIVERN: Aquesta es una època de molt fred i en el que la gent practica l'esquí i es diverteix jugant amb la neu, a més hi ha les festes de nadal que li donen un toc càlid al fred hivern. És una època familiar on la gent s'ha de quedar més a casa. El cotxes es gelen i molts no engeguen però és divertit sortir un dia de hivern i trobar-ho tot nevat.
TARDOR: La tardor és una època que tothom asocia amb la caiguda de les fulles, és una època genial per fer excursions pel bosc, a més ja s'olora el fred hivernal. Els animals comencen ja a hivernar.
Anna & LiDiA