Les estacions de l'any!!


En aquesta pàgina web s'explica un petit comentari de les estacións de l'any amb fotos a color.

ESTIU: A l'estiu les temperatures pugen considerablement i molta gent per no dir la majoria té vacances, per tan és una època de descans i per relaxar-se. La gent acostuma a anar a la platja a bronzejar-se i remullar-se o a la montanya per estar més fresc. La gent que li toca treballar ha d'aguantar insuportables temperatures. És una estació plena de vida i diverció, per que el joven surt, rebem la visita de "guiris" i els avis es relaxen amb llargs pasegos...en definitiva es una estació calorosa i plena de diverció.


PRIMAVERA: És un mite dir que a la primavera la sang altera, però per una part té raó perquè a la primavera la gent s'enamora, a més és l'època de aparallament de molts animals, osigui que les hormones s'alteren. És una època en la que la olor a flors i el pol.len invaeixen els nostres carrers fent que molts gent tingui alèrgia, però alhora aquesta estació dóna un toc càlid després del llarg i fred hivern.

HIVERN: Aquesta es una època de molt fred i en el que la gent practica l'esquí i es diverteix jugant amb la neu, a més hi ha les festes de nadal que li donen un toc càlid al fred hivern. És una època familiar on la gent s'ha de quedar més a casa. El cotxes es gelen i molts no engeguen però és divertit sortir un dia de hivern i trobar-ho tot nevat.

TARDOR: La tardor és una època que tothom asocia amb la caiguda de les fulles, és una època genial per fer excursions pel bosc, a més ja s'olora el fred hivernal. Els animals comencen ja a hivernar.

Anna & LiDiA
Hosted by www.Geocities.ws

1