!!La PrImAvErA!!

La primavera és una estació de temps molt variable, ja que hi ha anys en que a la primavera el temps encara es fred i en ocasions fins i tot neva i d'altres en el que el temps es càlid com l'estiu. Aquesta època altera les hormones sobretot entre els joves i això fa que sigui una època plena d'amors i desamors, fins i tot es la època d'aparellament de moltes espècies d'animals. És una estació en que acostuma a haver-hi moltes al·lèrgies i encostipats. És temps de veure sortir flors i els carrers es plenen de colors vius que decoren els nostre balcons i jardins, els parcs llueixen el verd més intens que convida a anar a fer picnics i veure pondre el sol en una cita romàntica. En conclusió la primavera esta plena de vida, felicitat i amor.
Hosted by www.Geocities.ws

1