Datorer
|
Huvudsidan
|
Eftersom jag har gjort en egen
hemsida tycker jag att det är roligt med datorer. Jag tycker att det
finns många roliga saker på Internet. Om man t.ex. vill ha tag på
någon fakta kan man leta på bl.a. Google
och Altavista. Jag tycker också att det är roligt att spela spel. Det
finns många Det är också roligt och praktiskt med e-mail. Personligen har jag en hotmail:
|