BASKET
29.1.2005 - ΟΑΚΑ
ΠΑΟ-ΑΡΗΣ
Αναδημοσιεύουμε από το site "Sportnews.gr":
|
Έπεσε ξύλο στο ημίχρονο Τα αίματα άναψαν ύστερα από λίγο "trash talking" του Διαμαντίδη, γενικεύτηκαν όταν ο Παπαχατζής σύζητησε τα ρέστα και επεκτάθηκαν όταν μπήκαν στη μέση οι Ομπράντοβιτς-Καλαϊτζής. ο πραγματικός "τσαμπουκάς" όμως έγινε στη φυσούνα κατά τη διάρκεια του ημιχρόνου όταν άνθρωπος του Γιαννακόπουλου έδειρε έναν κάμερα-μαν. Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή: η λήξη του πρώτου ημιχρόνου βρήκε τον Διαμαντίδη να λέει κάποια γαλλικά στον Κυρίτση και τον Παπαχατζή να ορμάει από τον πάγκο (κατά την αποχώρηση των ομάδων προς τα αποδυτήρια) και να τον βρίζει. Ο Διαμαντίδης αντέδρασε με αποτέλεσμα οι δύο άνδρες να πιαστούν στα χέρια. Κάπου εκεί μπήκε στη μέση ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς που επιτέθηκε με τη σειρά του στον συνεργάτη του Τσαρλς Μπάρτον, την ώρα που παίκτες και τεχνικό τιμ από της κάθε ομάδας προσπάθησαν να ηρεμήσουν τα πνεύμα. Οι πρώτες... ψιλές έπεσαν λίγα δευτερόλεπτα μετά όταν το λόγο ζήτησε ο Γιώργος Καλαϊτζής, που δέχτηκε μια σφαλιάρα και απάντησε μπουνιά στον Θανάση Παπαχατζή. Κάπου εκεί μπήκαν στη μέση και τα όργανα της τάξης για να τελειώσει κάπου εκεί το περιστατικό. Τα σοβαρά όμως έγιναν αργότερα και είχαν άλλους πρωταγωνιστές. Καθώς ένας κάμερα-μαν του συνδρομητικού καναλιού μαγνητοσκοπούσε τα όσα συνέβησαν τον πλησίασε ο Θανάσης Γιαννακόπουλος λέγοντας του: "Πρόσεχε τι τραβάς". Ο εργαζόμενος του Supersport απάντησε αμέσως ζητώντας από τους παράγοντα του Παναθηναϊκού να μην του κάνει υποδείξεις, ξεκαθαρίζοντας του ότι θα πάρει σε κασσέτα ότι θέλει. Τότε μπήκε στη μέση ο "οδηγός" του Θανάση Γιαννακόπουλου ο οποίς γρονθοκόπησε τον κάμερα-μαν, πριν μπουν στη μέση κι άλλοι. Ο άτυχος άνδρας μεταφέρθηκε μετά το ματς στο πλησιέστερο αστυνομικό τμήμα
για να υποβάλει μήνυση. Επιμέλεια: Στέφανος Τριαντάφυλλος |
Σφαγή του Άρη και ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ, ξανά, λίγες μόνο μέρες μετά, στον Τελικό Κυπέλλου ΠΑΟ-ΑΡΗΣ...