Mundo Deportivo
17 de Març del 2.004
NONEMPABÉ, 10 - 7 i 7, 2
Sense Baixar-se de l'autocar
Una setmana més, el Nonempabé va fer gaudir a tots als
aficionats, en aquest cas amb una contundent victòria davant
d'un difícil 7 i 7.
Al iniciar-se el partit, els jugadors del Nonempabé se les
prometien molt feliços, ja que tot i les baixes, comptaven
amb nou jugadors d'alt nivell, com són Didinho, Ramos,
Nonó, Arxer, Bicho, Eduska, Xasko, Pastor i el debutant,
Tripo a la porteria, cobrint la baixa de Kapi.
Després de la foto oficial, l'equip va sortir al camp amb la
consigna de Kapi de no dormir-se, i sentenciar des de
l'inici del matx.Però el 7 i 7, amb moltes novetats després
de la seva derrota davant els Ten Lions, van
practicar un joc incòmode pel conjunt Nonempabista, creant
més d'un ensurd a la porteria defensada per Tripo.
Llevat d'aquest fet, el Nonempabé s'avançaria
mitjançant un gol de Nonó, que seria neutralitzat al cap de
5 minuts pels visitants. Posteriorment, Pastor i Xasko
establien el 3-1, que semblava donar tranquilitat al
Nonempabé. Però en el descompte de la primera meitat, el 7
i 7 aconseguia el 3-2 posant els nervis en l'equip local,
que no les tenia totes.
En canvi la segona part va ser un monòleg del Nonempabé, que va
dedicar-se a jugar com sap, anant de menys a més en tot el
partit, i arrodonint la tarda amb 7 gols que deixaven el
marcador en un contundent 10-2, una mica sagnant vistes les
ganes posades per l'equip rival.
ara només cal pensar en dues victòries davant Fisiostars i
Pagesos d'Etiki per poder passar com a líders de grup.
1 x 1
Tripo (6) Debutant. Va passar amb bona nota el debut,
tot i que se'l va veure nerviós en els primers minuts de
partit. Va saber ocupar una posició molt complicada, en
substitució de Kapi.
Pastor (8) Destacat. Va donar velocitat al joc
d'atac,
incorporant-se amb encert a la davantera. A la
defensa va jugar al seu nivell habitual.
Nonó (7) Ascendent. Està en una clara línia ascendent
de joc. Ahir a més d'imposar-se en pilotes rases, va
demostrar que és difícil de passar-lo en pilotes aèrees.
Arxer (6) Apagat. Va començar titubejant, però tot i
això, a la segona meitat vam veure l'arxer que tots
esperem, desbordant i golejador.
Xasko (7) Constructor. No va ser un bon partit per
Xasko, però quan es va decidir a fer els tocs necessaris,
va donar bones assistències. A més va completar
un Hat-trick.
Ramos (6) Conservador. Va provar bones assistències,
però en línies generals li va mancar aquell punt
d'agressivitat que li vam veure la passada jornada.
Bicho (7) Voluntariós. Novament va demostrar la seva
entrega, i tot i que no li van sortir molt les coses
especialment de cara a porta, va lluitar com ens té
acostumats. A més a més va fer algun canyete dels seus.
Didinho (6) Desassistit. Va acusar la fluixa primera
part del migcamp del Nonempabé, i no va estar molt assitit.
A la segona part va rebre més pilotes, i no ho va
desaprofitar. Cal destacar el seu gol amb un toc suau de
taló.
Eduska (6) Desafortunat. Ho va intentar, va provar en
diverses posicions, però la sort no el va acompanyar,
especialment de cares a porteria.
Tornar a Índex