Mundo Deportivo
3 de Març del 2.004
UdG 2-1 UdL
Ahir la UdG es presentava al seu últim tràmit contra el fins
ahir líder UdL, que es jugava el primer lloc. Al camp es van
presentar només 13 sel.leccionats, el que feia presagiar
una abultada derrota de la UdG.
Però de la mà dels tres internacionals del Nonempabé, Didinho,
Kapi i Xasko, sota l'atenta mirada d'Eduska, es va
veure un partit ple d'emoció i bon joc en el qual el
conjunt gironí es va imposar per 2-1 al lleidatà. Amb
aquesta victòria es demostra que l'equip podia haber optat a
places d'accés a Campionats de Catalunya molt fàcilment.
FISIOSTARS ajornen el partit
Tot estava preparat pel partit que definiria el líder de la
lliga, però a última hora d'ahir, els fisiostars van decidir
suspendre el partit. A les files del nonempabé va
haver-hi resignació, i entre els aficionats, un clar
sentiment de que els altres equips tenen por al conjunt
nonempabista. El partit encara no té una data concreta, i
s'espera jugar-lo en les próximes setmanes.
Tornar a Índex