Nonempabé, 7 - Ades, 4
Victòria fàcil, amb un home menys, davant un rival complicat.
El Nonempabé es presentava amb les baixes d'última hora de
Ramos, Pantin i Marsal, fet que va provocar la inferioritat
numèrica del conjunt nonempabista. Tot i això, l'equip va
donar la cara en tot moment, i després d'encaixar el 2-2 que
posava la por als aficionats, van forçar la maquinària
per posar-se amb un 7-2 que semblava definitiu, tot i que al
final resultaria maquillat pel conjunt visitant.
1 x 1
Kapi (7) Segur No va tenir excés de feina, i la va
saber resoldre encertadament.
Didinho (6) Cansat Va arribar del torneig sub'21 a
Canàries, i va jugar degut als problemes de plantilla. Es va
notar el seu cansament.
Xasko (7) Individualista No va fer córrer la pilota amb
velocitat, però tot i això es va erigir com a màxim golejador
del partit amb 4 gols.
Aleix (7) Lluitador Amb la pilota als peus no va estar
encertat, però la seva velocitat va permetre a l'equip sortir
del pas en moments complicats.
Eduska (6) Sacrificat El davanter nonempabista va haver
de sacrificar-se a la defensa degut a l'overbooking de
davanters de l'equip.
Anoro (6) Desencertat El jove davanter no va tenir la
seva millor tarda, però va anar de menys a més, sobretot en
l'aspecte golejador.
Incidències
Va arbitrar l'arbit quillo, el més dolent de la categoria, i va demostrar el perquè de les crítiques a la seva persona.