MUNDO DEPORTIVO



7 de juny del 2004

Joan i Aleix poden ser els pròxims







El passat divendres, el secretari tècnic del club Nonempabista
va mantenir una reunió amb els dos jugadors del C.F Salt,
per tal d'incorporar-los la pròxima campanya al club.


Després d'una temporada irregular, Joan Martinez s'ha mostrat
satisfet pel primer contacte amb la directiva del club
vermell, ja que en el camp de futbol-7 no cal correr tant.

JOAN: " Des de petit somiava amb poder jugar en aquest club."



Recordem que el jugador va participar en qualitat de cedit, un
partit en el torneig St. Narcís, on va demostrar als
aficionats la seva gran dosis de qualitat tècnica.

Per altra banda, Aleix Barana, l'extrem del Salt, provinent del
Farners, por aportar velocitat a l'equip de Kapi
Rijkaard, i també s'estudia la seva incorporació.

ALEIX: " No descarto fichar por el Nonempabé."



El jugador ha promès que quan vagi tajat no dirà res, ja que hi
ha rumors iniciats per Joan Martinez que quan va tajat no se
l'entèn.

Pròximament es concretaran més informacions.
1
Hosted by www.Geocities.ws