Ahir a la tarda, després de la festa de comiat de la plantilla i directiva, es va dur a terme una petita presentació de la pròxima pretemporada del club Nonempabista.
La programació es la següent:
16 de Juny: Inici vacances i cessió de jugadors a tornejos de 24 hores.
17 de Juliol: Tornada al treball
20-30 de Juliol: Stage a una casa de colònies de St.Hilari
1-10 d'Agost: Gira de partits pel Carib (República Dominicana)
15 Agost: Presentació Oficial
31 Agost: Trofeig Marc Requena Nonempabé - Combinat mundial
OBJECTIU: Doblet
La temporada que vé s'inicia amb el clar objectiu de jugadors, aficionats i directiva, d'assolir el doblet Sant Narcís i Lliga, per tal d'entrar a la història. Per aquest motiu la plantilla haurà de ser més extensa possible, per tal de fer les consegüents rotacions.
Nou patrocinador
Des de filtracions de les últimes reunions amb la junta directiva, s'està estudiant una proposta de l'empresa Paluani per posar publicitat a la samarreta. El President Marc Requena s'ha mostrat reaci a la idea al·legant que no concorda amb la filosofia del club.