MUNDO DEPORTIVO



11 de Maig del 2004

Eduska: "Vull quedar-me al nonempabé per molts anys."



El Davanter del nonempabé, va rebre'ns ahir en exclusiva a la
seva casa de Caldes, on vam preguntar-li sobre la seva
possible marxa del nonempabé.

Segons fonts properes al jugador, el magnat Roman Arespamovic,
hauria ofert un suculent contracte al jugador, oferta que el
nonempabé no pot igualar, ja que és astronòmica
(s'especula amb 10 milions d'Euros anuals). Però el jugador va
desmentir tots els rumors que el col·loquen al Ten Lions,
aduint que ell sent al 100% els colors del Nonempabé, siguin
quins siguin.

D'altra banda, el jugador va ser vist en locals coneguts de la
moguda gironina, amb un estat ebri total. El jugador es
defensa de les acusacions afirmant "Em sento lliure de fer
el que vulgui al meu temps lliure."


TRIPO VOL SER UN MÉS



El porter corunyès, medita la seva incorporació al Nonempabé la
pròxima temporada, sempre i quan el club assumeixi la
seva clàusula i carregui amb les despeses de desplaçament.



El jugador, que ha participat com a cedit en algun matx del
Nonempabé aquesta temporada, té com a principal handicap la
seva residència llunyana a l'estadi.

Tot i això el seu preu de 6 milions d'Euros és assequible, i el
club estudia incorporar-lo com a porter comodí, en cas de
baixa de Kapi, o intenció de Kapi de jugar de jugador de
camp.
Hosted by www.Geocities.ws

1