Nonempabé Official Publication



Es perfila el nou Nonempabé

RENOVACIONS:

Es compta amb renovar els contractes de Kapi, pel seu bon
rendiment a la porteria nonempabista. S'estudia renovar-lo
de forma vitalícia per tal que acabi la seva carrera al club.

A Bicho s'estudiarà la seva renuncia oficial a la sel·lecció
sueca, i en les pròximes hores es trobarà una solució
definitiva. En tot cas aquest any se li oferirà un contracte
a la baixa, per objectius.

El cos mèdic tindrà una dura tasca amb Pantin per decidir si el
seu estat físic és el correcte. Si no, podriem trobar un
cas "Milito" al club. Però donada la qualitat del jugador
tot fa pensar que renovarà, tot i el suposat interès dels
pagesos d'Etiki pels seus serveis.

Didinho encara té dos anys de contracte, i no es veu possible
que cap club pagui la seva clausula de rescisió. El club no
medita pujar-li la fitxa d'immediat.

Pel que fa a Xasko, la direcció ha rebut rumors d'ofertes
d'equips com Lo més gran, me sabe a Humo i Resa. Però no és
dubta desde la directiva, que el jugador es sent identificat
amb el projecte, i continuarà amb l'equip per
molts anys.

A Eduska la directiva no dubtarà en renovar-lo, degut a la seva
trajectòria ascendent en la temporada, i el gran partit en
la final. La seva fitxa pot ser motiu de dures negociacions
entre jugador i directiva, ja que és un jugador molt
revalorat, i ha rebut oferta del Ten Lions.

Pastor compta plenament amb el suport dels tècnics, però la seva
continuïtat depèn exclusivament del seu grau de compromis
amb el club, al igual que Marsal, jugadors que rebran un
contracte a la baixa, per l'elevat sou que percebien aquest
any.

La continuitat d'Arxer depèn de la seva representant Gemma, i de
l'evolució dels seus estudis en Dret. El club compta amb ell
cegament.

Ramos i Nonó, són dos jugadors que tenen oferta de renovació
sobre la taula, però no s'han pronunciat, degut a la
clausula de partits mínims per poder cobrar. Tot i això
fonts properes als jugadors, afirmen que podrien renovar,
tot i que nonó es el més dubtós, degut a ofertes de la
bundesliga molt importants.

Per últim, el cas més controvertit, és el D'ori, que després de
la seva nul·la participació aquesta temporada, sembla que el
club li pot buscar una sortida. Fisiostars s'ha interessat
per el preu del jugador.

INTERESSEN

Donat que l'equip tindrà 2 ó 3 possibles baixes, s'estudia la
incorporació de 2 jugadors que compleixin amb les exigències
de la directiva, de primer nivell internacionals( excepte els suecs)

Eloi: Davant la crisi financera del Ten Lions, Eloi està molt
ben posicionat per recalar en el club nonempabista. Fonts
properes al club ens han comunicat que el Ten Lions demana
30 milions d'Euros més la inclusió d'Eduska. Però el club
del Nonempabé es nega a deixar anar al seu davanter centre.
Kapi Rossell ha viatjat aquesta setmana a la capital per
tancar un possible preacord amb el jugador. Tot apunta a que
Narcís Julià pot tenir l'última paraula.

Toni Romero: No és descabellada la opció del retorn d'aquest
gran jugador al club, per tal de reforçar la defensa. No es
troba agust a La caixa (parlem?), i s'especula amb el seu
retorn al club. El jugador estaria encantat de tornar al
club que el va fer gran. A més per questions de patrocini
del jugador i el club, seria molt beneficiós (Ambdós vesteixen Puma).

Joan Martínez: El seu principal impediment pot ser la seva
finalització o no dels seus estudis de Geografia. La
directiva estudia parlar amb algun professors per tal
d'allargar-li la carrera un any més.

ACTUALS CONTRACTES

Kapi: 5 milions d'Euros + Cubates gratis al Cu-cut - La pasta que li deuen cada any

Bicho: 2,5 milions d'Euros + lo que cobra a les seves 343 feines - condons

Pantin: 4 Milions d'Euros + Manteniment mèdic + farres pagades + carnet de cotxe

Arxer: 3 Milions d'Euros + Bono tren Girona-Barcelona-Reus

Xasko: 5 Milions d'Euros + Taxista Kapi - Pagar farres + Viatge a Dominicana

Nono: 2 milions d'Euros + entrada de la Clara a l'estadi + Erasmus

Ramos: 3 milions d'Euros + VIP a la sala d'estudi + Carnet de soci Mas pages - WGI

Didac: 5 milions d'Euros + maquejar el cotxe gratis + crits de Berra

Pastor: 2,5 milions d'Euros + rebaño de ovejas

Marsal: 2 milions d'Euros + solarium gratis + fotos Millennium

Eduska: 3 milions d'Euros + botes amb punta de ferro + Val la pena + video de maradona

Ori: 1,5 milions d'Euros - 200 Euros perduts a WGI + full amb horaris de partits.

1
Hosted by www.Geocities.ws