Es compta amb renovar els contractes de Kapi, pel seu bon rendiment a la porteria nonempabista. S'estudia renovar-lo de forma vitalícia per tal que acabi la seva carrera al club.
A Bicho s'estudiarà la seva renuncia oficial a la sel·lecció sueca, i en les pròximes hores es trobarà una solució definitiva. En tot cas aquest any se li oferirà un contracte a la baixa, per objectius.
El cos mèdic tindrà una dura tasca amb Pantin per decidir si el seu estat físic és el correcte. Si no, podriem trobar un cas "Milito" al club. Però donada la qualitat del jugador tot fa pensar que renovarà, tot i el suposat interès dels pagesos d'Etiki pels seus serveis.
Didinho encara té dos anys de contracte, i no es veu possible que cap club pagui la seva clausula de rescisió. El club no medita pujar-li la fitxa d'immediat.
Pel que fa a Xasko, la direcció ha rebut rumors d'ofertes d'equips com Lo més gran, me sabe a Humo i Resa. Però no és dubta desde la directiva, que el jugador es sent identificat amb el projecte, i continuarà amb l'equip per molts anys.
A Eduska la directiva no dubtarà en renovar-lo, degut a la seva trajectòria ascendent en la temporada, i el gran partit en la final. La seva fitxa pot ser motiu de dures negociacions entre jugador i directiva, ja que és un jugador molt revalorat, i ha rebut oferta del Ten Lions.
Pastor compta plenament amb el suport dels tècnics, però la seva continuïtat depèn exclusivament del seu grau de compromis amb el club, al igual que Marsal, jugadors que rebran un contracte a la baixa, per l'elevat sou que percebien aquest any.
La continuitat d'Arxer depèn de la seva representant Gemma, i de l'evolució dels seus estudis en Dret. El club compta amb ell cegament.
Ramos i Nonó, són dos jugadors que tenen oferta de renovació sobre la taula, però no s'han pronunciat, degut a la clausula de partits mínims per poder cobrar. Tot i això fonts properes als jugadors, afirmen que podrien renovar, tot i que nonó es el més dubtós, degut a ofertes de la bundesliga molt importants.
Per últim, el cas més controvertit, és el D'ori, que després de la seva nul·la participació aquesta temporada, sembla que el club li pot buscar una sortida. Fisiostars s'ha interessat per el preu del jugador.
INTERESSEN
Donat que l'equip tindrà 2 ó 3 possibles baixes, s'estudia la incorporació de 2 jugadors que compleixin amb les exigències de la directiva, de primer nivell internacionals( excepte els suecs)
Eloi: Davant la crisi financera del Ten Lions, Eloi està molt ben posicionat per recalar en el club nonempabista. Fonts properes al club ens han comunicat que el Ten Lions demana 30 milions d'Euros més la inclusió d'Eduska. Però el club del Nonempabé es nega a deixar anar al seu davanter centre. Kapi Rossell ha viatjat aquesta setmana a la capital per tancar un possible preacord amb el jugador. Tot apunta a que Narcís Julià pot tenir l'última paraula.
Toni Romero: No és descabellada la opció del retorn d'aquest gran jugador al club, per tal de reforçar la defensa. No es troba agust a La caixa (parlem?), i s'especula amb el seu retorn al club. El jugador estaria encantat de tornar al club que el va fer gran. A més per questions de patrocini del jugador i el club, seria molt beneficiós (Ambdós vesteixen Puma).
Joan Martínez: El seu principal impediment pot ser la seva finalització o no dels seus estudis de Geografia. La directiva estudia parlar amb algun professors per tal d'allargar-li la carrera un any més.
ACTUALS CONTRACTES
Kapi: 5 milions d'Euros + Cubates gratis al Cu-cut - La pasta que li deuen cada any
Bicho: 2,5 milions d'Euros + lo que cobra a les seves 343 feines - condons
Pantin: 4 Milions d'Euros + Manteniment mèdic + farres pagades + carnet de cotxe
Arxer: 3 Milions d'Euros + Bono tren Girona-Barcelona-Reus
Xasko: 5 Milions d'Euros + Taxista Kapi - Pagar farres + Viatge a Dominicana
Nono: 2 milions d'Euros + entrada de la Clara a l'estadi + Erasmus
Ramos: 3 milions d'Euros + VIP a la sala d'estudi + Carnet de soci Mas pages - WGI
Didac: 5 milions d'Euros + maquejar el cotxe gratis + crits de Berra
Pastor: 2,5 milions d'Euros + rebaño de ovejas
Marsal: 2 milions d'Euros + solarium gratis + fotos Millennium
Eduska: 3 milions d'Euros + botes amb punta de ferro + Val la pena + video de maradona
Ori: 1,5 milions d'Euros - 200 Euros perduts a WGI + full amb horaris de partits.