Bel.la Txao us convida a prendre part activa i compromesa en una de les dues
llistes de distribució que estem posant en marxa des d'aqu@ raconet telemàtic. Bellatxao o Igualadins Sense Fronteres, tu tries!
Des de Bel.la Txao considerem una vergonya i poc menys que un crim per part
de la plana major benestant del planeta això que succeeix per activa i per
passiva al continent d'on venim, Àfrica.
Hi hem de fer alguna cosa.
No cremem per sempre més en els inferns… Actuem. Ajuda'ns a constituir un bon portal africà...
![]() | ||||
| PORTALET : DESTAQUEMS | ||||
Vols aprendre amb nosaltres?Bel·la Txao, un estrany grup d'autodenominats joves... Bel·la Txao, un estrany grup d'autodenominats joves, macos, bons, pobres i limitats, però amb idees i ganes d'expressar-les... Fa dies que ens ballen pel cap idees, projectes, grans En qualsevol cas, et convidem a unir-te'ns, bé a una o bé a l'altra, estem convençudes que t'agradarà posar-te en marxa per coses en què creus... Ja és hora de començar a admetre que a la vida no és que li falti sentit, no... Vinga'n, que els cansats fan la fenya!
Aquest lloc es solidaritza amb | ||||