| Una dona
que prenia el sol ingressada a lhospital de Calella 30/08/2002. 16:15
Avui una dona d'uns 40
anys
ha tingut que ser
ingressada
a l'hospital de
Calella després
de patir un desmai
mentre prenia
el sol.
La dona que estiueja a
Santa Susanna,
prenia el sol tranquil·lament
amb la seva filla,
menor d'edat, a la
platja de la zona turística,
fins que de sobte ha
patit alguna mena de desmai.
La creu roja de la
platja, que ha intervingut ràpidament,
no ens ha sabut dir
quina mena d'atac ha patit la dona,
segons ells un atac depilèpsia.
Segons el metges durgències
la dona és diabètica.
|

moment
en què
entraven la dona dins
lambulància. Foto
DSS
|
La dona que es veia realment
afectada, ha estat molta estona estirada a la sorra,
abans
que els metges no han aconseguit aixecar-la,i, tot i que
ha pogut anar caminat des de la platja
fins
l'ambulància pels seus propis peus, li ha calgut l'ajuda
dels dos metges
que lhan acompanyar agafada pels braços .
|