Una dona que prenia el sol ingressada a l’hospital de Calella

30/08/2002. 16:15

Avui una dona d'uns 40 anys
ha tingut que ser ingressada
a l'hospital de Calella després
de patir un desmai mentre prenia
el sol.

La dona que estiueja a Santa Susanna,
prenia el sol tranquil·lament amb la seva filla,
menor d'edat, a la platja de la zona turística,
fins que de sobte ha patit alguna mena de desmai.
La creu roja de la platja, que ha intervingut ràpidament,
no ens ha sabut dir quina mena d'atac ha patit la dona,
segons ells un atac d’epilèpsia.
Segons el metges d’urgències la dona és diabètica.


moment en què
entraven la dona dins
l’ambulància. Foto DSS

La dona que es veia realment afectada, ha estat molta estona estirada a la sorra,
abans que els metges no han aconseguit aixecar-la,i, tot i que ha pogut anar caminat des de la platja
fins l'ambulància pels seus propis peus, li ha calgut l'ajuda dels dos metges
que l’han acompanyar agafada pels braços .

Altres casos

tornar a pàgina principal

Hosted by www.Geocities.ws

1