holess

Aquesta s la versi del Msn 4.6 traduda al catal.

Per installar-te-la noms has d'agafar l'arxiu msgslang.dll i enganxar-
lo a la carpeta Messenger, que segurament la trobars a:

c:\arxius de programa\

Segurament et demanar si vols "reemplaar" l'arxiu, tu digues-li que
s.

B doncs, aix es tot.

Totes les crtiques, consells, dubtes, soborns...envieu-les a:

traducat@hotmail.com

fins aviat!!!
