Joselu

                                                         "L´equip va estar increïble,
                                                                     va ser el partit somiat"




El 0-3 a Cadis va satisfer totes les expectatives prèvies del Castella. El filial es va superar a si mateix i va donar la millor de les seves versions en el partit més important. Especialment inspirat va estar Joselu, autor dels dos primers gols i assistent en el tercer, que es va mostrar feliç i agraït amb els seus companys: "L'equip es va comportar de manera increïble. Sortim a guanyar i, amb el 0-2, teníem clar que el Cadis anava a sortir a per totes, però vam saber comportar-nos. Vam estar molt madurs. He de donar-li un deu a tot l'equip ".

El davanter s'ha endut els majors elogis després de la contundent victòria i se sent orgullós de la seva actuació: "Va ser el partit somiat. Marcar dos gols i fer una passada és important per a l'equip". El seu company Morata, autor del definitiu 0-3, va ser un dels primers a felicitar el gallec: "El meu gol va ser una gran jugada de tots. He de agrair-li a Joselu seva passada i també els dos gols que va ficar. Sempre que els de amunt marquem, ajudem a l'equip ".

Després de l'alegria, el segon missatge del vestidor és la cautela. El capità Nacho insisteix que encara queda un partit per jugar: "El resultat va ser molt ampli, però no val a badar. El Cadis és un històric i té molt bons jugadors, però en el Di Stéfano ens hem de fer forts". L'ordre als jugadors és clara: encara cal rematar la feina ...
Demà tornen a la feina sense Jessè

El Castella va tornar ahir a Madrid i va fer un suau entrenament de recuperació, però abans va tenir temps de fer una passejada per les platges de Cadis (Morata publicar aquesta foto en el seu Twitter). Avui, el filial descansarà i demà començarà a preparar el partit. Ho farà ja sense Jessè, que des d'ahir està a Itàlia amb la Sub-19.

                                       Torna a l'inici