Cristiano Ronaldo
                                                                                         Reconeix que l'espina clavada  de la Champions


Cristiano Ronaldo aprofita que ha de complir el seu compromís amb Castrol, un dels seus fidels patrocinadors, per concedir una entrevista a MARCA. El portuguès fa un balanç més que positiu de la temporada. "Espero que aquest canvi sigui per molts anys. Ara som millors que el Barça, ho hem demostrat. Li hem tret nou punts el Barça, que són molts", va assegurar. "En el pla individual, em posaria un 10 i en el col · lectiu un 9 perquè volia guanyar més. La Champions, per exemple". I és que Cristiano reconeix que té l'espina clavada de la Champions. "Hem estat a prop aquest any. La Desena arribarà, l'any que ve, en dos però cal tenir calma. Està en camí, estic segur. El Clàssic ens va passar factura contra el Bayern. No és bo fer coincidir dos grans partits", va confessar. CR7 va enviar a més un missatge d'optimisme als madridistes: tornarà a la càrrega l'any que ve. "Em centraré a guanyar la Champions", va declarar. Si pot ser, amb l'Eurocopa sota el braç: "Espanya, Alemanya i Holanda són les favorites però Portugal donarà la gran sorpresa".


                                     Torna a l'inici