onderweg verschillende acts
Op het museum plein aangekomen is het al errug druk, en we liepen nog wel ergens vooraan in de stoet, maar goed. Eerst ff lekker een ijsje tegen de dorst gegeten, damn, wat was het warm...... ;-)
Er stonden hier 6 tenten waar discussies enzo plaatsvonden, errug druk daar. Ook waren er vele kraampjes waar organisaties info gaven over hun organisatie (ja, duh!)
In de vijver daar liep ook nog een naakte vrouw, die trok veel bekijks (logisch......)
Kijk voor meer foto's op www.keerhettij.nl
gastenboek
Hosted by www.Geocities.ws

1