|
1. Το
φαγητό , κάπνισμα , μάσημα
τσίχλας , περπάτημα με
παπούτσια , η φλυαρία κ.τ.λ είναι
ορισμένα από τα βασικά
πράγματα πού πρέπει να
αποφεύγονται κατά την είσοδο
μας στο , Dojo.
2. Όλοι οι
μαθητές πρέπει να υποκλίνονται
στον Δάσκαλο ή στον εκπαιδευτή
που πρόκειται να εκτελέσει την
προπόνηση και γενικά πρέπει να
δείχνουν ευγένεια και καλοσύνη
κατά την παραμονή τους στο Dojo δίνοντας την
δέουσα προσοχή και προσπάθεια
για την σωστή εκτέλεση των
ασκήσεων .
3. Η
ενδυμασία πρέπει να είναι το
παραδοσιακό GI το οποίο
πρέπει να είναι ευρύχωρο επάνω
μας και όχι εφαρμοστό .
Παπούτσια δεν προβλέπονται
κατά το μάθημα.
4. Πρέπει
να δείχνουμε απόλυτη υπακοή
στον Δάσκαλο και όλες οι
οδηγίες και υποδείξεις πρέπει
να εκτελούνται.
5. Πάντοτε
πρέπει να επιβεβαιώνουμε τις
υποδείξεις - παρατηρήσεις του
Δάσκαλου που μας απευθύνει
λέγοντας την λέξη hai
.
6. Κατά την
διάρκεια του μαθήματος Ποτέ
δεν στεκόμαστε όρθιοι με τα
χέρια στη μέση . Η δέουσα στάση
είναι yoi ήτοι τα χέρια
σφιγμένα γροθιές μπροστά από
το σώμα .
7. Όταν καθόμαστε
κάτω πάντα καθόμαστε
σταυρώνοντας τα πόδια ή
καθόμαστε σε στάση seiza
8. Τα νύχια
των χεριών και των ποδιών
πρέπει να είναι κομμένα
προκειμένου να αποφευκτούν
ατυχήματα .
9.
Χρυσαφικά , ρολόγια κ.λ.π δεν
πρέπει να φέρονται στο Dojo .
10. Σε όλη την
διάρκεια του μαθήματος πρέπει
να υπάρχει έλεγχος , ακρίβεια
και χτυπήματα χωρίς επαφή .
11. Μην
προσπαθήσετε να μάθετε ή να
διδάξετε τους νέους μαθητές
χωρίς την άδεια του sensei
12. To Dojo πρέπει να
διατηρείται καθαρό
συμμετέχοντες όλοι οι μαθητές .
13. Αν
αργήσεις στο μάθημα , πρέπει
πριν μπεις στο Dojo να κάτσεις σε
στάση seiza περιμένοντας
να σου δώσει την άδεια ο sensei να μπεις στο
μάθημα , και κατόπιν κάνοντας
υπόκλιση μπαίνεις στο μάθημα .
14. Σε
περίπτωση που κάποιος μαθητής
θέλει να βγει από το Dojo , αφού πάρει την
άδεια από τον sensei ακολουθεί
τις παραπάνω διαδικασίες περί
εισόδου και εξόδου στο Dojo .
15. Και να θυμάσαι
!!!!!!! πρέπει να δυναμώσεις
τα αδύναμα χέρια , να κάνεις τα
πόδια δυνατά , και ποτέ μην πεις
: " θα γυμναστώ την άλλη
φορά πιο δυνατά " . Η συνεχή
εξάσκηση και με ένταση , είναι η
σωστή μέθοδος για να επιτύχεις
σωστά αποτελέσματα .
16. Τέλος
μην ξεχνάς ότι πρέπει να
σέβεσαι και να εκτιμάς όλους
τους συναθλητές σου . Σε
περίπτωση που θα διακόψεις για
οποιονδήποτε λόγω την
εκπαίδευση σου , πρέπει πρώτα
να ενημερώσεις τον Δάσκαλο σου.
Oλα τα ανωτέρω πρέπει να
τηρούνται από όλους τους
μαθητές ανεξαρτήτως ζώνης ,
παλαιότητας ή ηλικίας .
|