| De Civic Sport van Sjupergrover |
![]() |
| De Civic Sport die ik gerestaureerd heb is van 1982. Ik heb hem gekocht in een staat waarmee die eigenlijk niet meer door de APK kwam. In 20 maanden is de auto compleet gerestaureerd. Veel las- en sleutelwerk was er nodig om het resultaat te krijgen wat op de laatste pagina te zien is, maar ik denk dat het resultaat er mag wezen !! |
![]() |
| Hieronder mijn Civic's. De linker is de restauratieauto, de rechter is een donorauto. Deze is nadat ik hem compleet gestript heb, naar de sloop gebracht..... |
![]() |
| Klik op de foto's voor een grotere afbeelding |
| De Civic terug van de spuiter. Op dit punt was ik precies 18 maanden bezig met dit project. Dan kan je je voorstellen hoe blij ik was toen hij terugkwam en eindelijk weer wat op een auto leek...... |
![]() |
![]() |
| De Civic op zijn tijdelijk adres waar de carrosserie getectyleerd en gewaxed werd. Ook heb ik hier alvast de deuren en de achterklep erin gehangen |
| De sponning van het achterruitje is matzwart gespoten, iets wat typisch is voor de Civic Sport |
![]() |
![]() |
| Het portier waar het motortje voor de centrale vergrendeling is ingebouwd. |
| Hier een aantal brokken plamuur die ik bewaard heb. Deze brokken kwamen uit de bodem en de wielkasten achter. Het grootste stuk op de foto is 15 x 10 cm. |
![]() |