< terug
11-01-2002
Ik kocht Dinsdag de 8e het album van Sita. En toen ik in de winkel was kreeg ik een handtekening van sita erbij, die ze de avond ervoor had gezet in die winkel! (dit is nu al mijn 2e handtekning van Sita!)
Toen ik thuis het album openmaakte zag ik een concert voor het concert die avond!!! Ik ging er meteen met mijn moeder heen. Marco B. en heel k-otic behalve Martijn waren er ook! Zij zaten op de tribune. Dus we hebben met zijn alle (300 fans) een uur lang gezwaaid totdat Sita kwam. Ze deed 2 keer Jerk en 2 keer
Selfish. Het moest over omdat het voor tv was en 538. Ze deed ook 1 keer Happy.
Helaas was het toen al afgelopen...!
Ook toen we 2 minuten achterelkaar 'We Want More!' riepen kwam ze niet terug. Toen ging ik naar huis.
Het was wel leuk maar toch minder leuk dan bij K-otic. Ik kon het niet goed zien bij sita en ik werd helemaal plat gedrukt.
Maar het was wel leuk om Sita weer te zien! Ik heb het idee dat ze me heeft herkent van het K-otic concert.

Nanne
Hosted by www.Geocities.ws

1