De winkel waar ik mijn foto's heb laten afdrukken, heeft mijn foto's verwisseld met die van iemand anders.
Ze zijn nu mijn foto's aan het zoeken.
Ik krijg mijn foto's niet meer terug!
Ik baal hier verschrikkelijk van...

Klik hier voor foto's van een andere fan.
< terug
28-12-01

Hey! Ik ben gister naar een concert geweest. Ik ging met een vriendin 3 uur van tevoren, toen we aankwamen stond er al een rij van ongeveer 150 fans. In de rij hebben we wat staan kletsen met een man en 2 vrouwen. Zij hadden K-otic zien uitstappen! We stonden er vanaf half 5 tot kwart over 6 in de stromende regen. Toen mochten we naar binnen. Mijn vriendin   (Sanne) en ik renden meteen naar de zaal toe we zaten op de eerste rij. Je kon ook staan maar dan hadden we waarschijnlijk geen goede plek gehad. In het voor programma zat Fontane, zelf vond ik er niks aan. Na 4 nummers kwam K-otic!
Ze begonnen met Damn! Ze zongen alle nummers behalve Peace of Mind. Rachel zong 'All I Want For Christmas Is You'. Bouchra zong Fallin' van Alicia Keys.
Anna en Bart deden Kids, die was echt heel goed! En Sita deed Happy! Toen werd er echt keihard meegezongen.
Op een gegeven moment deden de meiden rode rendier geweitjes op, dat zag er heel leuk uit. Ik hoop dat mijn foto gelukt is als ze die op hebben.

Toen het concert was afgelopen rende ik met Sanne naar de k-otic bus en na een half uur wachten kwam k-otic. Ik stond vooraan maar wel 1 meter van de bus af.
Ik werd door iedereen weggetrokken en weggeduwd. Ook door de body-gaurds. Ik hield mijn boekje voor handtekeningen lang de bodygaurds. Sita liep door zonder iemand een handtekening te geven ofzo door, echt super jammer! Toen kwam bart, die pakte mijn boekje even vast, maar liet toen los. Hij gaf een handtekning aan een fan en liep door. ook de rest liep door. Anna gaf 1 of 2 handtekeningen weg, maar niet aan mij.
Het was heel jammer dat ze zo snel weg waren. Toen kwam Sanne op me af rennen, ze had iedereen aangeraakt!!!!!!
Behalve Bouchra want die was er niet bij.
(waarschijnlijk omdat ze in Utrecht zelf woonde)

Het was een verschrikkelijke coole avond en het was leuker dan een Britney concert waar ik een keer was geweest!

Nanne
Hosted by www.Geocities.ws

1