| Hey! Dit is de meest originele pagina van deze site. Hier komen de tip te staan waarvoor je het album van Sita goed voor kan gebruiken... |
| Ben je een beetje deprie? Zet dan Whenever op en luister goed naar de tekst. Ben je heel blij? Nou dan lijkt het me duidelijk! Zet Happy op. Moet je je kamer opruimen en heb je geen zin? Begin met hard meezingen met Hello. Zet daarna The world goes round op. Zie je! Het gaat een stuk sneller. Ben je overspannen of wil je gewoon even ontspannen? Ga op je bed liggen, doe alle lampen uit en laat een sfeerlamp branden. Zet nu (zacht) I surrender aan. En zing zacht mee. Heeft je vriendje het net uitgemaakt zet dan keihard jerk op en je liefdes verdriet is weg als sneeuw voor de zon (helpt ook als je last hebt van een stalker) Heb je een vriendje en heb je het zelf uitgemaakt? Zing dan keihard mee met Twisted. Voel je je heel zielig, verdrietig of juist verliefd? Zet dan everything op. |
| Laat je creativiteit even gaan en verzin zelf ook wat! Mail het dan naar mij. |
| Hans> |
| Martine> |
| Anne> |