Dik gedrukte teksten zijn recent
< terug
Script voorbeeld
Hosted by www.Geocities.ws

01-11-2002
De nieuwe single is zeker weten Jerk!


01-09-2002
Sita is op dit moment heel erg veel bezig met het promoten van haar album Happy en de singles. Onder andere in de landen Duitsland, Engeland en Frankrijk. De singles gaan nog niet zo heel goed. Mar misschien/hopelijk komt dat nog!

01-09-2002
De nieuwe single van Sita is niet Jerk geworden maar Selfish! De clip is nu te zien op alle muziek zenders.  De clip is heel anders dan de vorige, en we zien Sita voor het eerst in een jurk!

07-04-2002
Waarschijnlijk wordt de nieuwe single van Sita Jerk, goede keus Sita!

02-03-2002
Sita komt vanavond (zaterdag) op tv bij Staracademy! (op Yorin) Misschien heb je het al gezine want het is een herhaling.
Het begint om 21:30.

02-02-2002
Sita komt op tv bij de edison awards. Dit is op 7 maart, vergeet het niet!
Het is op Ned. 2 de tijd is nog onbekend.

02-02-2002
Sita komt weer eens op tv! holee, holee!
Het is a.s zondag (03-02-2002)
Dit keer weer op TMF bij VIG.
Om 18:00-19:00. Hier kondigt Sita haar favo clips aan...kortom, kijken!

30-02-2002
Sita komt straks met Marco B. op tv op Nederland 2. Natuurlijk gaan ze daar Lopen op het water zingen voor Maxima.
Vanaf 21:00 zal ik het even in de gaten houden als ik jullie was.

29-01-2002
Hello zal half Februari in de winkels liggen.
Binnenkort zal ook de making of the video te zien zijn bij TMF.

25-01-2002
Sita komt ook op tv bij de staatsloterijshow!
Het programma is op de 29e op RTL 4

25-01-2002
Sita komt op tv bij TMF. De 26e tussen 21:00 uur en 22:00!

17-01-2002
Sita komt Dinsdag de 22e samen met Marco op televisie bij TMF. Het is bij TMF live. Ze gaan daar vertellen over het succes van hen single. Om 17:00 uur!
Je kan Dinsdag ook kijken naar 'The Making of....'

3-01-2002
Sita heeft Samen met Marco B. een platina plaat gewonnen voor Lopen op het Water!

30-12-2001
De Hitkrant die nu in de winkels ligt is extra dik. (2 nummers is 1, want de ptt kon door kerst niet snel versturen)
Er staat een grote K-otic poster in. En het is eindelijk een poster waarop ze allemaal lachen, heeeeeeheeeeeee. Er zit ook nog een klein postertje in van Sita apart.
De Hitkrant ligt tot donderdag de 3e in de winkels. Oh ja, er zit ook een sticker van Sita in en een sticker van K-otic zonder Sita, snik.

29-12-2001
K-otic komt Maandag de 31e op tv.
Het programma begint om 22:10 op Yorin.
Het programma heet K-otic on Tour.
Vergeet het niet! Veel plezier.

3-12-2001
Sita heeft het heel druk met haar solo carriere en met k-otic. Ze heeft het nu zo druk dat het gewoon niet meer te combineren valt. Daarom heeft Sita, en de rest van de managers enzo besloten dat Sita de groep zal verlaten. En zich nu volledig op haar solo carriere zal gaan richten. Sita maakt de concerten met k-otic nog wel af tot 1 januari. Maar daarna zal je haar nog maar heeeeel weinig met k-otic op het poduim zien verschijnen.
Succes Sita!

21-11-2001
Na maanden van aankondgen en iedereen lekker maken is ie er dan: Sita's solo single, Happy.
De single gaat als een trein. Zodra Happy uitkwam, werd hij meteen alarmschijf bij radio 538 en Superclip bij TMF.
Maar Sita heeft geen tijd om rustig af te wachten wat voor dikke hit happy wordt: ze is inmiddels alweer bezig aan haar eerste album! De opnames (waarvoor Sita zelfs naar Zweden ging!) zijn voor een groot deel al af, en als alles goed gaat, ligt Sita's cd op 8 januari in de winkel.
Hosted by www.Geocities.ws

1