Hello, ik was afgelopen zaterdag 26 januari bij de opnames van de nieuwe clip van Sita. De single/clip 'Hello' kunnen jullie ongeveer over drie weken zien en horen. Helaas kan ik jullie nog niets vertellen over het verhaal achter de clip maar wel hoe het er backstage aan toe ging.
Vroeg in de ochtend is het op de parkeerplaats van de Singelstudio in Amsterdam een drukke bedoeling. Niet geheel onlogisch want vandaag wordt de clip Hello van Sita opgenomen.
De ster zelf is er erg relaxed onder. Nadat ze om 7 uur al bij de kapper zat om een heel tof kapsel aangemeten te krijgen (ja, wie mooi wil zijn moet vroeg haar bed uit!) loopt zij al fris en fruitig op de set. Ze heeft duidelijk geen last van een ochtendhumeur.
Alles is klaar voor de start! Over een paar minuten gaan ze beginnen....
Snel worden Sita's staartjes nog even opgetist.
Het is een cool pak! Alleen die leuke armbandjes blijven altijd haken als je haast hebt. Maar relax... ze wordt bevrijd door de regisseur.
In de set ziet het erg mysterieus uit. Dit stelt een hotelgang voor, de gang waar Sita allemaal avonturen beleeft. Iets wat we je niet kunnen laten zien is dat we hier met zijn allen balanceren op houten flonders om niet in het water te staan.
Tijd voor de lunch! Een goed moment om de rest van de dag even door te spreken. Al lijkt het of Sita druk bezig met is met een vouw-kunstje. Zo te zien was het niet Sita's haar lievelingseten, haar bord is nog lang niet leeg. Of zullen het de zenuwen zijn?
Na de lunch wordt Sita's make-up weer tip top in orde gebracht. Sita zit nog geen minuut in de stoel of de regisseur komt vertellen dat ze nu willen beginnen...Duhh, denkt de visagiste...'ze komt eraan'!
Sita vertelt Kris even heel in het kort wat ze zo gaat doen! ''Straks moet ik door een 'hotelkijkgaatje' Hello zeggen en een code intoesten''. Oja, heel duidelijk! ''Kijk maar naar de clip, dan weet je precies wat ik bedoel.''
De set! Het is super om te zien dat met zoveel kleine opstellingen en handige oplossingen een knaller van een clip opgenomen kan worden.
Kris krijgt hier een verkorte curcus 'clip maken'. Al snel is ze erachter dat je dit niet in een dagje kan leren.
Even tijd voor een relaxed moment! Sita vertelt ons dat ze het deze week tot aan de bruiloft van Willem en Maxima nog heel druk heeft. Na al die toestanden gaat ze eens even lekker chillen en met vrienden afspreken.
''Het gaat top, we liggen op schema'', vertelt de regisseur. Straks komen de figuranten en dan worden de sc�nes in de hotellobby opgenomen.
Wij zijn klaar voor vandaag! Alle items voor de 'making of' zijn opgenomen en wij gaan naar huis. Doei doei en een dikke kus van Sita en Kris!
De eerste sc�ne staat op de band. Sita kijk nieuwsgierig om het hoekje of ze al iets terug kan zien.
Het is haar gelukt. Met z'n allen bekijken ze hoe het er uit ziet. Natuurlijk moeten er altijd een paar kleine dingetjes veranderd worden. Dat is ook de kunst van het monteren.
< terug
Hosted by www.Geocities.ws

1