Door dat het erg veel werk is om de nieuwe berichten te plaatsen zijn we gestopt met plaatsen. De brieven blijven gewoon staan.
Deze mail is van de Webmaster:

Hoi Sita!
Ik wil zoooo graag dat je dit leest! Als je hier nu toch bent wil je me dan alsjeblieft mailen? Ik ben echt heel erg fan van je!
Het eindconcert was super cool. Het gaf echt een kick toen je naar me keek. Je hebt (voor mijn gevoel) me ongeveer 20 keer aangekeken. Ik was die fan met een poster waar SITA opstond, op de eerste zitrij. Ik had ook een knuffeltje gegooid. Een kuikentje met magneetjes in zijn handen en voeten. Heb je die gezien?
Ik heb later in de kou staan wachten bij de bus maar je liep meteen door... En ik werd weggeduwd door de bodygaurds en fans. Wil je me please mailen?!?
xxx- Super fan
Nanne!


Deze mail kreeg ik van: Lucy

Hoi Sita,
Ik vind je hartstikke mooi zingen.
Ik ben een grote fan van je.
En ga door met zingen, want je zingt echt super mooi!
Groetjes
Lucy


Deze mail kreeg ik van: gianna felicia kipp

Hoi Sita! Hoe gaat het? Na het eindconcert was je wel verdrietig he? Maar het was een heel leuk eindconcert hoor! Ik zit nu 3 maanden op zang les en ik wil ook een beroemde zangeres worden, net zoals jij.
Ik hoop dat ik een reactie terug krijg.
Veel sterkte!
Groetjes van
Gianna felicia kipp (12)


Deze mail kreeg ik van: Sophie

Hoi Sita,
Hier is een gedichtje voor je.

Waar elke fan over praat,
is dat jij uit K-otic gaat.
Maar elke fan weet toch waarom je dat doet,
en die reden vind ik in ieder geval goed.
Het is jammer maar oke,
je kapt er toch niet mee?
Van house-muziek krijg ik pijn aan mijn oren,
maar jouw muziek wil ik altijd wel horen.
Ja, jouw muziek vind ik echt goed,
ik hoop dan ook dat je het nog lang zo doet.
De Rembrandt Award is al binnen,
en dan nu nog een Hitkrant Award winnen.
Ik ben volop aan het stemmen,
en daar trap ik voorlopig nog niet voor op de remmen.
Nee, daar ga ik tot het eind van je carriere mee door,
maar ik hoop dat daar het einde nog lang niet van in zicht is hoor!
Echt, jij kunt het wel,
want van jouw muziek krijg ik in ieder geval kippenvel.
Ja, zo mooi vind ik het.
En dat je nu voor Alexander en Maxima gaat zingen vind ik ook vet.
En als je heel zenuwachtig bent, schraap dan je moed bij-elkaar,
het podium op en zingen maar.

Heel veel liefs, -xxxxxxxxxx-
Sophie


Deze mail kreeg ik van: Suze

Heeeeeeeey Sita,
Ik hoop dat Nanne dit berichtje op hara site plaatst en dat je het leest. Ik vind het best een goede beslissing dat je nu bij K-otic weg bent gegaan, nu kan je je volop op je eigen ideen en muziek storten. Ook wil ik even zeggen dat je een hele mooie stem hebt en......ga zo door he! Je kan het.
Als je tijd en zin hebt mail me dan please een keer.(!)
Doei, greets en lots of love van Superfan
Suze


Deze mail kreeg ik van: Lotte

Hey Lieve Sita!
Ik vind dat je heel erg goed kan zingen.
Wel jammer dat je uit K-otic gaat.
Maar je kan het alleen ook wel.
Wil je me please terug mailen?
-xxx-jes van je grootste fan
Lotte


Deze mail kreeg ik van: Sanne

Hoi Sita,
Ik ben sanne versluis uit vlissingen. En ik ben 14 jaar.
Ik ben een hele grote fan van je.
Wil je me een keer een mailtje sturen?
Groetjes van
Sanne


Deze mail kreeg ik van: Patricia

Hoi Sita, jammer dat je bij K-otic weg bent. Maar jou alleen horen vind ik ook heel erg mooi. En het nummer Lopen op het water met Marco vind ik ook heel erg mooi. Ik heb vandaag (5 jan.) je cd al gereserveerd bij Foole. Dus ze hebben hem Dinsdag meteen voor me klaar liggen. Sita, ga zo door met zingen en hopelijk zing je ooit nog een nummer met Marco Borsato.
Groetjes,
Patricia Ruijter


Deze mail kreeg ik van: Wytske

Hoi Sita,
Ik hoop dat je dit leest en iets terug mailt. Het hoeft niet perse hoor. Je zingt echt super en je moet echt doorgaan.
Heb je zin om voor Maxima en Willem te zingen? Maar Happy is nog het leukste liedje. Nu weet ik eigenlijk niks meer.
Groetjes
Wytske


Deze mail kreeg ik van: Marlot













Deze mail kreeg ik van: Fleur










Deze mail kreeg ik van: Raymond






















































Greetings and hugs,
Raymond


Deze mail kreeg ik van: Jolynn











Deze mail kreeg ik van: Marijke









Deze mail kreeg ik van: Marloes














Deze mail kreeg ik van: Vivian












Deze mail kreeg ik van: Marlene














Deze mail kreeg ik van: Anneloes
















Deze mail kreeg ik van: Mirel

Heey Sita!
Mijn vriend en ik zijn laatst samen naar een concert geweest.
Hier zijn mijn foto's. Het was trouwens heel tof.
(Klik
hier om de foto's te bekijken)
Groetjes van
Mirel


Deze mail kreeg ik van: Meike









Deze mail kreeg ik van: Rob












Deze mail kreeg ik van: Larissa











Deze mail kreeg ik van: Nora en Yessica










Deze mail kreeg ik van: Sharmeyne


























Deze mail kreeg ik van: Lotte




















Deze brief kreeg ik van: Nina












Deze mail kreeg ik van: Mirjam









Deze mail kreeg ik van: Linda










Deze mail kreeg kreeg ik van: Syta (nee, helaas niet vermeulen)




















Deze mail kreeg ik van: Femke





























Deze mail kreeg ik van: Irma











Deze mail kreeg ik van: Marleen











Deze mail kreeg ik van: Mattanja













Deze mail kreeg ik van: Muriel










Deze mail kreeg ik van: Kimberly












Deze mail kreeg ik van: Trisha en Britt












Deze mail kreeg ik van: Milou
Hoestie? Ik ben marlot oude moleman en ik ben superfan van je mijn hele kamer hangt vol met posters. Alleen jammer dat je uit k-otic bent ik ben naar een concert geweest en ik wou naar het eindconcert maar het was al uitverkocht, jammer. Je kunt echt mooi zingen ik heb allemaal plaatjes en krantenartikelen opgehangen. Iedereen vindt dat je hartstikke mooi kunt zingen!!!
Nou doei, Kuzzies Marlot oude Moleman
Hoi beste sita! Ik ben erg grote fan van je. Ik vind dat je heel erg goed kan zingen. Ik vind het liedje Happy het leukste het van jou. Het is wel jammer dat je uit k-otic bent. Ga door met zo mooi zingen want het is geweldig!
Groetjes van je megasuperfan Fleur
Hey Sita!!!!! Hoe is het met jou? Al een beetje moe van de optredens? Wat vonden de andere kippetjes (=gewoon een bijnaam hoor dus niet negatief) van de groep ervan? Waren ze teleurgesteld? Kan ik me wel voorstellen als zo'n talent en goede meid vertrekt uit de groep.Spreek je ze nog wel vaak buiten je solo carriere om? Ik hoop het wel! maar goed wat ik ff wou vertellen , het is niet belangrijk ofzo maar ik wou het gewoon ff aan je kwijt. laat ik eerst wat over mijn eigen situatie vertellen, ik had vroeger een hele goede vriend en een hele goede vriendin waar ik heel goed mee op kon schieten,laten we zeggen zoals jij en bart waren in de campus(als voorbeeld dan he). gewoon als ik die vriendin zag was het bijna altijd ff knuffelen enzo altijd samen gezellige dingen doen.enz. Tot ik op een dag op mijn werk hoorde dat ze een ongeluk had gehad en was overleden,mijn wereld was stuk,(inmiddels is dat alweer 4 jaar geleden)in ieder geval mijn goede vriend ving mij dus goed op totdat ik op een dag hoorde dat ook hij was verongelukt met zijn scooter, hij was onder een vrachtauto gekomen(2 jaar geleden),nou je kan misschien wel begrijpen hoe ik me voelde,precies niet fijn dus. maar daar ben ik inmiddels overheen. maar het gekke is dus toen ik vanacht in bed lag, had ik een droom en dat begon dus met die vriendin(het gekke is dus dat ik alle gezichten kon onthouden) ik had weer een hele goede band met haar enz. enz. maar naarmate de droom vorderde begon ze steeds meer op jou te lijken dus op een gegeven moment waren wij twee in een keer hele goede vrienden , en daar voelde ik me dus dolgelukkig bij want ik had weer een nieuwe goede vriendin waar je leuke dingen mee kon doen en mee kon praten. wij maakten dus allemaal dingen mee in de droom , zaten samen in de auto te zingen met je staff enzo. en je gezicht veranderde dus helemaal niet wat meestal wel gebeurd in een droom. Maarja toen ik dus fijn in de droom zat ging mijn wekker en baalde ik als een stekker, want ik was bij wijs van spreke mijn goede vriendin weer verloren. op school heb ik dus de hele dag daar aan gedacht en dat dit toch nooit kan gebeuren enzo,zo'n goede vriendin zal ik toch niet snel meer krijgen door de angst. maar zoals ik al zei tis niet belangrijk ofzo maar wou het toch ff kwijt. Maar ga vooral zo door met je carriere !!!!!je maakt echt hele lekkere nummers , en ik hoop dat er vele zullen volgen!koop ze dan ook allemaal!!! hey meissie nog heel veel suc6 met je carriere en misschien vind ik nog wel een keer een mail van je in mijn inbox, hoop het in ieder geval.
_
Hoi Sita! Ik vind dat je echt heel onwijs mooi kan zingen! Je bent echt reuze cool en ik ben ook naar je fandag geweest doei doei -xxxxxxxxxxxxxx- big kissis from
Jolynn
Hoi sita, Je kan echt onwijs goed zingen man!!!! Ik ben bij het concert geweest van k-otic en bij je optredentje op 7 januari in utrecht en heb daar(natuurlijk!) meteen je super coole C.D gekocht! Ik was trouwens ook de gene die dat beertje gooide ik hoop dat je op het briefje reageerd! Doeg
Marijke
Hoi sita!!! Ik vind je heel cool en je kan heel mooi zingen! wil je me alsjeblieft terug mailen als je dit ziet? Maarja ik denk niet dat je er tijd voor hebt! doei!!!! ga zo door!
Marloes
Beste Sita. Ik ben een superfan en heb samen met twee vriendinnen een fanclub van jou opgericht op school ik vind het best jammer dat je weg uit k-otic bent maar ik kan het wel begrijpen. Groetjes, de allergrootste fan van de wereld,
Petra
Hoi Sita, Ik ben een hele grote fan van je en ik hoop dat je me terugmailt. Ik ga je nieuwe cd echt snel het huis binnenhalen. Ik hoop dat je nog heel erg lang doorgaat met zingen. Ik kom ieder dag op je Sita fan site en ga ook snel een keer naar een van je superconcerten! En mijn kamer hangt vol posters van jou. Kan ik je ook een keer echt ontmoeten zoja hoe??
Vivian
beste sita ik leg nu in het ziekenhuis.ik kon naar geen van je concerten gaan want ik was in het ziekenhuis. ik hoop echt dat je dit leest en dat je mij terug mailt. ik heb in het ziekenhuis alles op de muur van je ik mag in de weekends naar huis dat is wel fijn. en als ik thuis ben zet ik heel hard jou nieuwe cd aan, die heb ik gekregen van de dokter omdat ik altijd over je praat. lief he?? nou mail me please terug dan ga ik hem in lijsten en in het ziekenhuis aan iedereen laten zien. heel veel groetjes
Marlene
Hoi Sita! Ik ben een superfan van je en je liedjes zijn verschrikkelijk tof!!! Je solo cd is leuk. Mooie en vrolijke liedjes staan erop. En, ik vind Jerk en Hello het leukst. Als onze computer opstart dan hoor je het beginstukje van Hello. Leuk he! Ik luister nu naar Jerk! Die is leuk. Ik ken iemand van turnen en die is helemaal gek van jou. Ze heet Michelle en doet ook mee aan de prijsvraag over je cd. Ik hoop dat zij wint. Maarja, haast iedereen doet mee aan die prijsvraag. Ik wil je veel succes wensen met je solocariere. Heej, ik ga weer, ik hoop dat je dit leest. Als je dit leest, mail je dan naar mij? Veel xxxies en liefs
Anneloes
Hoi Sita!!! Ik vind dat je heeeeeeel erg goed kan zingen en ja album `Happy` is echt fantastisch!!! Ik hoop dat je doorgaat met zingen en wil je me please een mailtje terugsturen!?! Je concert met K-otic op 18 september in Utrecht was hartstikke gaaf!!! Heeeeel veeeeel groetjes van
Meike
he Sita! je bent een onwijs goede zangeres en je moet zo door gaan ik heb in de kou voor de cd winkel gestaan om jou cd te kopen en het was zeker de moete waar om die cd van jou te kopen in een woord omschreven: PRACHTIG!!! het eind concert met K-otic was ook prachtig na het concert probeerde ik nog bij je te komen maar ja te veel fans om je hen maar ik hoop echt dat ik een mailtje van je terug krijg de MEGA fan
Rob
Hoi Sita, Ik ben een grote fan van je! En ik hoop ook dat je dit leest. Ik vind happy een vet leuk nummer en lopen over het water wat je samen met Marco zingt vind ik ook erg mooi! Ik vind het wel erg jammer dat je uit K-otic bent gestapt. Maar ik blijf nog altijd een grote fan ! Ik hoop dat je nog heel veel hits scoort met je solo cari�rre! heel veel succes. Groetjes en ~xxx~jes
Larissa
Hoi, Wij zijn Nora en Yessica. Wij zijn Superfan van jouw. We hebben gehoort dat jij bij ons om de hoek woont. Boven het kaasboertje, Klopt dat??? Ging jij wel eens op de zonnebank bij de Dave haircreation(zo heet het tenminste nu) Wij zijn benieuwd of je hier op reageert. -xxx- van
Nora en Yessica
hey Sita! toen ik je eerste single samen met bart kocht dacht ik:die gaat het helemaal maken! dat is ook zo.je hebt de rembrandt gewonnen en een goedenplaat voor je album en ook nog eens een platina voor lopen op het water!volgens mij ben jij de 1e die dat in z�n korte tijd heeft gedaan.ik kan me goed voorstellen dat Marco jou uitgekozen heeft! ik zelf heb al je nummers en net heb ik Lopen op het water gekocht...ik zelf wil graag ook zangeres worden net als jij.maakt niet uit of je beroemd word,altans voor mij.laatst op een klassefeest gingne we karaoken.ik heb dat veel gedaan op ...je raad het al, jou liedjes. ,mijn vriendin en ik hebben ook is een wedstrijd gewonnen met playbacken op jou liedje.ik ben 11 jaar en ik ben ook nog op tv geweest...leuk he?ik wil erg graag zangeres worden alleen weet ik niet hoe... Jij bent dus een echt voorbeeld voor me! wil je me alsjebleift terugmailen?ik begrijp het als je geen tijd hebt maar ik zou het wel leuk vinden.mijn e-mail is [email protected] . nog 1 ding.Mijn moeder vind je ook helemaal te gek!(dat is heel raar want zij is niet zo heel erg modern) -xxx-jes en veel succes,
Sharmayne
hoi lieve sita, ik ben lotte, 14 jaar oud, woon in beek bij nijmegen en ben superfan van.........JOU!!!!!! nou zullen dat er wel meer zeggen maar ik meen het. op 28 dec. ben ik samen met 2 vriendinnnen naar een concert van k-otic geweest. het was echt geweldig!!!!!!ik heb hele mooie foto's gemaakt. Martijn en jij hebben veel naar me gekeken(althans dat dacht ik)....... ook (het klinkt een beetje vies maar dat ik het niet hoor!) droom ik over jou en over k-otic. zoals dat jullie bij ons(mijn ouders runnen een hotel)in het hotel zitten. samen gaan we eten en op het laatst krijgen we als dankbaarheid allemaal een goude lepeltje! dat is toch gek?!!?!!?!?!?! zo heb ik een keer( en ik overdrijf niet) of 10 gedroomd. ik weet dat iedereen je vraagt of je hen wilt terug mailen maar ik smeek het je! alsjeblieft...!!!! doe iedereen de groetjes van me en ik hoop heel erg dat je me een keertje mailt. love ya,
Lotte
hoi sita, jij bent echt de beste gewoon. Ik wil je zo graag eens ene keer in het echt ontmoeten daarom probeer ik ook aan zoveel prijsvragen enzo mee te doen. Ik ben naar drie concerten geweets en ga in ieder geval nog 1 keer. Ik ben ene meisje met blond haar. Als je deze mail leest wil je dan asljeblieft een mail sturen dat zou ik echt super super super tof vinden. doeiu je grootste fan
Nina
Heeeeeeeej Sita! Alles goed? met mij wel! Je kunt echt supermooi zingen! Happy is een heel mooi nummer en Lopen op het water ook! Ga zo door! Ik wet dat je ook zelfs in Amerika doorbreekt als je zo doorgaat! Kom op, je kunt het echt! dat weet ik zeker! Groetjes =xxx=
Mirjam
hoi,Sita Je bent echt de beste in de hele wereld jij kan zo mooi zingen ik wil je zo graag een keer ontmoeten!!! heb ik ook al bij een concert gedaan maarja..... dat is niet echt!! wil je me a.u.b. mailen plies!!! alvast bedankt als je het doet dag en heeeeeel veeeeeeel succes verder en plezier!!
Linda
Haaaj Sita!!! Je hebt ech zo'n gave cd. Ik kan gewoon niet op de stop-knop drukken.Ik hoop dat je nog een -x-tje in Leeuwarden komt, want dat concert dat je er met K-otic had was ook al zo gaaf. We zijn toen ook twee heel leuke meiden tegen gekomen. Ze vroegen mij en mijn vriendin onze namen. Ik zei:"Ik heet Syta." En mijn vriendin zei:"En ik heet Anna." Das echt waar hoor!! Die meiden geloofden ons eerst ook niet, vond ik wel ff-ies lollig. Ik loop nou al 14 jaar met deze naam rond, maar vond 'm nooit echt mooi. Maar nu wel, dat komt door jou. Want als mensen mij nu vragen hoe ik heet en ik zeg dan mijn naam, dan zeggen ze:" Ow, dan ben je zeker heel erg fan van Sita? Dat vin ik zo leuk!!! Maaruh, ik ga nu kappen en 'k hoop dat ik je nog 's tegen kom!!! I wish you all the luck that you need!!! Much kxzzies from
Syta
Je bent de beste en ik ben een mega fan van je ik in totaal 171 posters van je en elke week worden het er meer ik vind je super tof en je hebt altijd leuke kleding aan vooral je broeken ik ben ook naar het concert in geleen geweest en dat was super tof het is jammer dat je uit k-otic bent maar met je solo carierre krijg je vast meer succes en dat wens ik je hheeell veeeellll maar dat lukt wel met jouw stem en j cd is kei goed xxxxxxxx en groetjes femke 12jaar en de groetjes aan k-otic en wens hun ook veel succes en zodra er een concrt van jouw in de buurt is kom ik zeker en sta ik voor aan (hopelijk)
Femke
Hoi Sita, Ik vond vroeger Marco Borsato echt het einde!(nu nog steeds hoor!) En toen jij er kwam vond ik het ook super!!!! En toen jullie samen Lopen op het water gingen zingen was ik helemaal in de hemel! Ik zou je graag een keer willen ontmoeten samen met mijn vriendin want die is helemaal gek van jou en ik wil haar een plezier doen! En wens uit laten komen!Wil je me er voor mailen (zie onderaan)Samen met jullie (Marco en jou) Lopen op het water zingen. Liefs een super gekke Sita en Marco fan ( ofterwijl Lopen op het water fan)
Manon
Hoi Sita, Ik vind dat je heel goed zingt. Ik speel zelf piano en daar kan ik zelfs Happy! al op! Op school zijn wij zelfs Happy! aan het leren zingen en dan mag ik piano spelen. Ik vind het heel jammer dat je uit K-otic ben gestapt. Een vriendin en ik zijn al stiekem aan het sparen om naar een concert van je te gaan maar dat duurt nog heel lang
Irma
Hoi Sita Ik hoop echt dat je sit leest ik be echt super fan van en ik heb alles en je cd vind ik echt top ik luister hem elke dag groetjes
Marleen
hai sita je bent een meeeeeega zangeres !!! je kan echt supper mooi zingen !!! ze noemen mij heel vaak sita omdat ik zooooooooo erg fan van jou ben !!! ik zou maar zeggen ga zo door !!! TOPPY!!! heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel suc-6 met je zingen en de rest dat er bij hoort!! heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel kusjes (michien helpt dat wel daarvoor !) en liefs je aaaaaaaaaaaaaaaaaallergrootste fan allertijden !!! xxxxxxxxxxxxxxx -jes
Mattanja
hoi sita je bent harstikke cool en je kan onwijs goed zingen. ik zie je in de zomer bij een concert van je en misschien wel eerder. hoe vond je het nou om voor Maxima en Willem Alexander te zingen???????? je vond het vast harstikke leuk en was natuurlijk heel zenuwachtig. ik hoop dat ik je gauw zie gggggggrrrrrrrrrrrrooeeetttjjjjeeesss je grootste megafan
Muriel
hoi sita ik vind dat je kei kei kei kei mooi kan zingen en ik ben een superfan van je. ik heb je hele cd al en de songteksten van jou met k-otic bij mij op school zeggen ze dat het jammer is dat je uit k-otic stapt dat vind ik ook wel maar je gaat toch nog door in de solotoer en dat vind ik helemaal toppie heel veel =xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx= van superfan
Kimberly
hallo sita, wij zijn trisha en britt wij vinden jou cd hartstikke leuk. wij vinden lopen op het water een leuk liedje. en we zijn een goeien fan van jou. en we hopen dat je nog zo leuk meisje blijft. En nog leuke liedjes zal zingen. groetjes: je fans trisha en britt.
hoi sita ik ben echt fan van jou ik ben bezig nmet mijn 2e plakboek over jou mijn wens is om je een keer in echt te ontmoeten jij wordt echt een super star schrijf me alsjeblieft terug -xxx-
Milou
< terug
Hosted by www.Geocities.ws

1