Vazgeçtim

Kaç gece yatağımda,uykusuz
bir oyana bir bu yana dönüp durdum,
görmek için düşümde hayalimde.
Duymak için sesini,kaç kere
ellerim uzandı telefona,
aşkı oyun bilirsin sen aklıma geldi

Vazgeçtim.

Gezip durdum perişanlar gibi,
kah sahillerde kah cadde boylarında
Hayal kurup sen diye.
Ağaçlara,dağlara,taşlara sarıldım.
Elleri güldürecektim halime.
İhanetin aklıma geldi

Vazgeçtim.

Açıp ellerimi yalvardım tanrıya,
bir defacık tutmak için ellerini,
koklamak için saçlarını
Adaklar adayacaktım evliyalara,
umursuzluğun aklıma geldi.

Vazgeçtim.

Kahırdan başka ne vardı sanki verdiğin.
Acılardan zevk alır hale getirmiştin.
Yinede görmek için seni,
şeytana uyup bir daha bozacaktım yeminimi.
Vedalaşmadan gidişin aklıma geldi.

Vazgeçtim.

Paylaştığımızı sandığım güzel günler
hatırına suçlu benmişim gibi,
Af dileyecektim gözlerine bakıp,
her türlü cezana razı olacaktım boynumu büküp.
Bir daha gelecektim kapına,
başkasını sevdiğin aklıma geldi.

Vazgeçtim...

Mustafa Karamelek


.: Geri dönmek için tıklayın :.