- 56 -

20.10.2002


...siz,sizi yaratan'ın sizden habersiz olduğunu mu sanmaktasınız?...o,size verdiklerini,sizin nasıl kullanacağınızı bilmemekte midir?...gözlerinizin gördükleriyle aklınızın arzuladıklarını siz yaşamadan görmekte ve bilmekte ise,o sizden nasıl haberdar olamaz?...sizi yaratan o,size yaratma gücünü bağışlarken neler olacağını bilmekte idi...sizi onu reddederken de onun bilgisi dahilinde olduğunuzu nasıl unutursunuz?...
...isyan ederken,asi olmaklığı bir hak olarak görmeyiniz...siz, size verilen hakların neler olduğunu yeteri kadar bilmekte değilsiniz...bilmemek de bir haktı sizin için;bilmekliği neden hak seçtiniz?...bilmekliği seçerken isyanı neden hak bildiniz?...neden bu hakkı sorgulamaktasınız?...itaatı hak bilseydi aklınız,diğer haklarınızı sorgulamazdınız...bilvasıta,haklar size bahşedilmiştir...ama sizin değildir...



.: Geri dönmek için tıklayın :.