- 34 -

27.06.2002

...yitirdiklerinizin arkasından bakakalmanızı açıklayamazsınız...bilgi'nin gerçekle olan uyumunu düşünmediğiniz sürece,gerçek sizin için daima uyumsuzluğu çağrıştıracaktır...topluma dair,bireye dair istek içi-istek dışı yaşanagelen hemen herşey,gerçeğin ta kendisidir...varlığın yokluk içinde aranmasını,yitirilen tüm nesneler için düşünebilirsiniz...insan, kaybettiği varlığı yokluğa dönüştürerek kabullenmeye çalışır...tartışılan,felsefe olarak takdim edilen anafikirlerin bu kadar itici ve korku verici olması bu nedene bağlıdır...varlık,yokluğa dönüştürülerek anlaşılmaz...ve yokluk ,bir sanal zevk aracı olarak felsefeye can verdiği sürece varlık anlamsızlaşır..



.: Geri dönmek için tıklayın :.