- 18 -

04.05.2002 16:40

dil'imi,dilimlesem...bir dilimini size,bir dilimini kendime ayırırdım....onun"siz"dedikleri kimlerdi?sızan damlalar,yürek dağının asırlık kar sularından mıydı?...unutulmuş tüm hatıraların arasında buldukları mı duygulandırmıştı onu?...gelecekte doğacak olanlar mıydı?..ya da siz yaşayanlar mıydınız?...hepsini toplayın;birinize denk düşüyordu,düşleri...o sizin için kaygılanıyordu...siz nerede ve nasılsanız;kimseniz..."o"yaşayan bir varlıktı..."o" insandı...kaygılanıyordu işte....sizleri tanımadan seviyordu..ışığı tuttuğu gibi savuruveriyordu üzerinize..."tutabildiği kadar ışığı"...tutamadıklarını siz tutarsınız diye umutluydu...geçmişte vardı;bilebildiğiniz kadar çağlar önce...şimdi var,bilemediğiniz her yerde....gelecekte de var olacak..."bilge"ydi o...en iyi "yaşayan dost"....ölmeyen,ölmemekte direnen...onu siz tanırsınız...dedikleriyle var...düşündükleriyle de...



.: Geri dönmek için tıklayın :.