- 17 -
04.05.2002 16:35
...beni bildin mi?bildin mi ha?bildin mi çabuk söyle!
...bilemedin tabii...beni düşünmedin ki!...ben sen yokken vardım...sen geldikten sonra da varım...burada hep yanıbaşındaydım...ama görmedin ki!
...ben annendim...ya da baban...ya da kardeşin...ya da hiçkimsendim!...gördün mü sen beni?gölgelerde ve aydınlıklarda vardım;gözlerini kaçırdın sürekli...görmedin ki;görmek istemedin ki!
...sana darılmadım,sen yaşarken...korudum seni...sevgimle.
...seni düşündüm;sen seni düşünmediğinde....
...peki, sen hiç beni düşündün mü?
...düşünmedin...düşünemedin....ben yokken sen ayakta kalamazdın..biliyordun,ama beni düşünmüyordun!
...ben dostunum;sana senden çok daha yakın olan dostun...dost idim sana;dostluktan evvel...
...ben kim miyim?..bilemedin mi daha?
...ben ,senim sen!
...içinde ,senden önce varolan sen!
not:kendini bilen,rabbini bilir!
.: Geri dönmek için tıklayın :.