- 16 -
03.05.2002 16:25
...elbette bilge değiliz...elbette hiçbir zaman olmayacağız...çünkü denizdeki su hiç azalmadı...azalmayacakta!...şu bir gerçek ki;yanılgılarımızın içinden çıkıp geliriz...her yanılgı,kendi doğrusunu yaşatır bir süre....çünkü mutlak olanı yeterince bilmeyiz...bilemediğimizden doğrularımız yanılgılara dönüşür...ancak...aramaktan yılmadık hiç..öğrenmeyi öğrenmek sürdükçe yanılgılar da sürecek...mutlak olanı bilene kadar...
.: Geri dönmek için tıklayın :.