- 15 -

03.05.2002 16:07

sevgili genç adam....sana selam olsun.içinde birikenleri bekle....doğan her insan gibi,gününü bekle.ama ve ancak küpünü doldur bilgiyle...hiç ama hiç gerisinde kalma hüzünlerinin...ve bil ki;gelecek,hiçkimsenin bilemeyeceği kadar açtır....onu sen de doyuramayacaksın...hiçkimse doyuramadı...insanlar onu avuttular,o kadar.sen de avutacaksın.....kendini avutarak...elbette vazgeçme!elbette öğren,elbette yaz!...ama asla kaybetme!...insan sadece kaybedip kaybetmediğini bilebilir....ve gerçekte bunun dışında bildiği herşey,çoklukta hiçtir....yüzebildiği kadar kasları gelişir...ama suyu azaltma şansı yoktur...su azalmadıkça insanın çoğalması da mümkün değil...



.: Geri dönmek için tıklayın :.