- 14 -

02.05.2002 22:03

....satırların başlangıcı,fikirlerin başlangıcını yansıtır...aynı zamanda ,aynı yerkürede aynı değişimleri yaşamak sıradandır muhakkak..."başkaları"nın hissettikleriyle sizin hissettikleriniz arasında hiçbir fark yoktur..fakat tepkileriniz farklıdır;sizi ayrıcalıklı kılan tepkilerinizdir...tabi,tepkilerin kaynağı hislerdir;ancak tepkilerinizi yönlendiren iradeniz ve bilgi birikiminizdir..ne olur her zaman kendiniz kalabilseniz?...ne olur her zaman kendi tepkilerinizle "başkaları"nın tepkilerini ayırdedebilseniz?...aradaki ince ayrımı,sizin "siz" olma düzeyini görebilseniz?..."evrensel erk" bunu anlatır..anlayabildiğiniz kadarıyla,"erk"in büyülü atmosferine girebilirsiniz;kendi "bireysel erk"iniz oluşur...gelişir...



.: Geri dönmek için tıklayın :.