- 12 -
28.04.2002 14:25
...aklın kabullenmediğini,bedenin yapması mümkün mü?
..mümkün oluyor,aklın gücünün,ruh ile ilişkisiz olduğu kısa anlar da...nefsinizin istekleri körleştiriyor aklınızı.doğruların nekahet dönemleri vardır;güçsüz ve etkisiz oldukları bu anlar, nefsinizin diri ve güçlü olduğu huzursuz kabuslara dönüşür...tat alırsınız,uyuşmuş düşüncelerinizden uzak..olabildiği kadar bencilsiniz o anda...tüm hükümranlıkların nefsinizin gücü altına girdiği o dem "korkunç" bir demdir...
...iradenize,açıkça ihtiyaç duyduğunuzu hissedersiniz...gözlerinizde biriken buğu ve sulu sis,nazlı ruhunuzun dargın serzenişleriyle kısa sürede dağılıyorsa,sizi kutlamak mümkün...insan oluşunuzun "özel"dakikalarından pişmanlık duymanız gerekmeyecektir...tersi ise siz de varkalan son durum,"gerçek bir acı"nın asil olmayan gergefinde titrer durursunuz...
.: Geri dönmek için tıklayın :.