- 9 -
18.04.2002 18:01
...şen bir bilge olmak,mümkün değil...üstelik genç bir bilge olmak asla olası değil...felsefenin,atıl bıraktığı hiç bir yer kalmaz...bir kez düşüncelerinizi,altüst etmeyi öğrenmiş olmanız,sizi kesinlikle normal davranış kalıplarından uzaklaştıracaktır...yaşınız,cinsiyetiniz ya da diğer bireysel varoluş nitelikleriniz önemsizleşecektir...genç olmanın tatlarını tatmak artık size cazip gelmeyecektir...buna "felsefe zehiri" demeniz belki mümkün...bunun yanında size sunulan tek şey;"farkında olma" gibi bir özellik olacaktır...dilerseniz bunu da "bal" telakki edebilirsiniz...
.: Geri dönmek için tıklayın :.