- 7 -
12.04.2002 13.30
Değersiz olmakta mısınız?Kendinizi,kendi gözlerinizde ve "diğerlerinin" gözlerinde görmeye çalışmanız bu nedenle midir,tek?..İçinizde biriken "önemsiz olmak"gibi korkularınızı neden düşünürsünüz ki?Sizlere hiç:"Herkes, sizin gibidir."demediler mi?...Ayrı olmanız ruhunuzla ilgilidir,desem...Gülümsemeye çalıştığınız anlarda değil,gülümsediğiniz anlar da değerlisiniz...Değerleri,karıştırıp durmayın hiç...Her değer kendi yatağında döl bırakır...Bildiğiniz,size fayda getirdiği kadar "diğerlerine" de katkı sağlıyorsa değerlisiniz...Bir an bile unutmadığınız,içinizde diri kalan tek şey "benliğiniz" olduğundandır ki;değersiz kalmaktasınız...Başka gözlerin içinden,kendinizi görmek isterseniz;gördüklerinizin "siz"olmadığını hatırlatırım...Asla olmayacaktır...Düşünün;siz,başka değerlerde harmanlanıp dururken nasıl siz olabilirsiniz ki?
.: Geri dönmek için tıklayın :.