- 7 - İlişkiler
ülkelerin birbirleriyle ilişkilerini bilmek kadar karamsarlaştırcı etken olamaz.
.halk,bilebildiği kadarıyla bilinçli olduğunu düşünür.ama bilmek için de pek fazla uğraş vermez.
.liderler de bunu kullanarak,onu nerelere sürüklediklerini pek anlatmazlar.karşılaşacakları tehlikeler kesinleşince,halkı uyararak,"ben dememiş miydim?" haklılığına zemin hazırlarlar.oysa halkı o tehlikelerin ortasına taşıyan yine kendileridir.onlar hiç utanmazlar;daima bir açıklamaları vardır.sizin ölüleriniz,onları ayakta tutar.dirileriniz ise yağdanlık yaparak canlılıklarını sürdürürler.
.sizin için iyi olanı size sormaları gerekmemektedir;kandırabilme olasılıkları "bir"dir.
.onları hayranlıkla izlersiniz;ama bireysel ve toplumsal değişimler olumsuzluk kategorisine girmeye başladığı zaman onlara kızarsınız. geçici de olsa onların sizi aldattığını düşünürsünüz.bu bir anlık aydınlanma süresi,yeteri kadar uzun olabilse herşey çok daha farklı olacaktır.ne yazık ki hafızanız dilemediğiniz için size yardımcı olmayı reddeder.
.hayatınız zorlaştığı,fahişe sayısının hızla arttığı,adi suçların tırmandığı zamanlarda bile,bireyleri suçlamaktan başka şey yapmazsınız.liderleriniz vazgeçilmezdir.
.ülkeler birbirlerini dönüşümlü olarak satın alırlar...siz birdenbire karanlıkta kalırsınız.sonra farkında olmadan fazla aydınlık olduğunu gözlemlersiniz.sorgulama yapmazsınız.
.liderlerin halkla ilişkileri de inanılmaz boyutlarda "satın alma" tabanı üzerine gelişir.hayallerinizi satın alırlar...sizse onların vaatlerini satın almayı tercih edersiniz.
.: Geri dönmek için tıklayın :.