- 2 - Ağlanmayacak hal
taşıdığımız yükleri,sırtımızdan atmayı akıl edemeyecek kadar daraldığımız ne kadar da belli.dilemediğimiz kişilerce yönetilmekten bıkmış olmamız,dilediklerimizi yapmamıza yetmiyor.
.elbette akıllı sayısının az olduğu toplumlarda,sıkıntılar çok olacaktır..bu ters orantı,hayatımızın gerçeği.ancak,akıllı olmak ,bilinçli birey anlamında olmadığı sürece pek "derin" anlam içermiyor.
.bilinçli birey eğitimi bu ülkede çok az yapılmakta..ve bu nedenle üretim maliyeti yüksek...bu bedeli bireyler,kendileri araştırarak ödüyor.üzülerek ödüyor.öğrenerek ödüyor.ve dilemedikleri şartlarda yaşamanın kahrını çekiyorlar.
.eğitim,hırsızlarla doğrudan ilgilidir.bazen yetersiz eğitim,bazen de en iyi eğitim,hırsızları üretir.biz her durumda iyi hırsız üretiyor ve sonra oturup ağlıyoruz...geleceğimizi çalmayı onlar istemişler gibi...oysa bunu isteyen bizlerdik...
14.05.2002
.: Geri dönmek için tıklayın :.