- 38 -

07.06.2002 23:20

...genç kadın,duru ve sevgi dolu bakışlarıyla aradı gözlerini genç adamın..."hiç,sana benzeyen birine rastlamadım."dedi"seni tanımak....bir düş."
...genç adam irkildi...gülümsedi:"seni de"dedi.
uzakların nesnelerle arası ne kadar uzaktı ki?...düşlerin yarı kaygan duygusallığı ne kadar daimi?..sen gizlerin içindeki insan,sen neredeydin ki?
...savruk mazi,titrek istikbale ikircikli bakıyordu.bir yığın güzellik yeteri kadar yetmiyor muydu?...öykülerin bu amansız hoyratlığı ne kadar gerçekti oysa.
...bir rakkase zerafetiyle giyiniyordu, gök...gri bulutlar salına salına sarıyorlardı ağuşunu yerin...okyanus kuşları derin çığlıklar atmıyorlardı bu kez.
...ve kadın bilebildiği kadarından öte;korkuyordu...



.: Geri dönmek için tıklayın :.