- 23 -

11/19/2001 12:32

...doğa'dan bıkılmazdı...bıkmayacaklardı...genç kadın ve genç erkek,gizemin büyüsüne doğada yakalanmışlardı...yer küreye ait olupta
doğanın içermediği nesne yoktu çünkü...
seni tanımak,bana mutluluk verdi,dedi genç kadın."mutluluklarıma katkını sanırım zamanla daha çok anlayacağım."
genç adamın okyanustan yansıyan parıltıların aydınlattığı yüzü,yumuşakve ılık çizgilerle donandı bir anda..
seni tanımak,sana anlatamayacağım kadar farklı...dedi genç kadına."mutluluk tanımlamasından çok daha farklı;derleyici,netleştirici bir varlık,simge oluverdin...boşluğa açılan kapıda bir tutamak...belki sen farkında değilsin,farkında olman da imkansız aslındaama uzaklardaki varlığınla neleri etkilediğini sana anlatmam gerek...gelecekte birgün..."
..elele... bir çift adımla adımladılar, okyanusun kumlarını...



.: Geri dönmek için tıklayın :.