- 1 -

07.02.2003


...küçük,minyatür ellerin kıvrımlarına baktın mı bebeğin?...baksaydın,o minik kıvrımlardaki kullanılmamışlığı görecektin...ilgilen bir gün ve bak!...sonra gözlerine yoğunlaş;o bırakmayacaktır muhakkak....kendini düşün;çok önceleri sen iken sen...bebek iken sen.
...o zamanki bakışlarınla bak anne-babana...sana yönelik bakışlarındaki anlamları hatırla...ve onları gör tüm anne-babalık heyecanları ve ilgileriyle...varlığınla onlara yaşattıklarını düşün...ne kadar karmaşıktılar değil mi?...mutluluk ve kaygı ile birarada iken...sen altını ıslattığında...sen gülümsediğinde...sen ateşlendiğinde gör onların karmaşalarını gözlerinden...gördün mü?...



.: Geri dönmek için tıklayın :.