- 4 -

05.05.2002 15:15

Anlatımlar,bilginizin ve kişiliğinizin aynasıdır.Siz,kendinize ait değerleri yalnızca konuşarak yansıtmazsınız.Yazdıklarınız,etkilendiğiniz tüm yazarlardan farkında olarak ya da olmayarak aldıklarınızı da okuyucuya aktarır...
Etkileşimler normaldir;çünkü hiçbirşey etkileşim olmadan varolmaz.Yazılarınız da dikkat etmeniz gereken en önemli şey "tutarlılık"tır.Tutarlılık,sizin kişiliğinizin geliştiği düzeyi de gösterir...Tutarlılığınızı ölçebilmeniz için,eski yazılarınızı asla ihmal etmemelisiniz...Yazdıklarınız sizi bağlar,değişmeye devam ettiğinizi yazılarınızla gözlemleyebilirsiniz..Yazarlar için en büyük "bireysel fayda" budur."Gelişimi"nizi gözlemleyebilirseniz,aksayan yönlerinizi farkeder ve düzeltmeye çalışırsınız...



.: Geri dönmek için tıklayın :.