- 3 -

28.04.2002 14:55

Tekrarladığınız herşey,her tekrar da yeni eksikler görmenizi sağlar...Tekamül,içerdiği basamakların sağlamlığı ölçüsünde iyiye doğru yön alır.Yazdıkça,eksiklerinizi farkedersiniz...Ancak bilmenizi istediğim şu;yazmış olduğunuzu düzeltmekten daha çok,yeni yazılar da hata yapmamaya çalışın...Yaptığınız hataları tekrarlamayın...Ve asla yazdıklarınızı yoketmeyin...
Yaşadıklarınızı olduğu kadar,yazdıklarınızı da takib etme yeterliliğiniz varsa doğruların arttığı bir hayatınız varolacak demektir..



.: Geri dönmek için tıklayın :.