Yaşıyoruz işte...
Yaşam gidiyor işte,
Öyle ya da böyle...
Eskiden ırmaklar,
Ne kadar yavaş akardı,
Şimdi neden hızlandı?
Çağlayanlar gibiyiz,
Nereye bilmeden
Ha bire koşuyoruz,
Velhasıl yaşıyoruz,
Umutla akıyoruz.....
Üzülmek istersek,
Mutlak bir şeyler
Buluruz yaşamda,
Mutlanmak istersek de
Çok şey var etrafımızda.....
.: Geri dönmek için tıklayın :.