Yaşanacak dünya...

Gözlerdeki hüzünler yok olsa
Silinebilse denizlere atılsa,
Mavi mavi dalgalara karışsa...
Ayçiçekleri hiç eğri durmasa,
Yıldızlar hep ışıldayıp parlasa,
Bulutlar bereketiyle yağsa...
Yalan, ihanet, çirkinlik olmasa
Güzellikler, sevdalar
Büyüse, serpilse, gelişse....
Umutlarsa
Hiç ama hiç bitmese.......
Nasıl da yaşanırdı bu dünya...

.: Geri dönmek için tıklayın :.